Blå spets body

Canon EOS 7D + Tamronm 28-75mm f/2.8 + Canon Speedlite 430EX II
 
Idag har jag fotograferat Felicia till What We Wore, så nu har vi bilder för två månader framåt. Vi publicerar minst ett inlägg varje dag så det händer något nytt där varje dag nu ifall du vill in och buda på något :)
13
Rebecka Vigren - Fotoblogg

jättefin! synd att alla kläder är för små, haha!

Jonna Erlandsson

Guud så fin!

Anonym

gudd du tar sykt fine bilder , siden du har kamraeere kan du komme med flere bak kulisene ;) og fototips video

marthe

gudddddd for noen bilder , kan du komme med mange bak kulisene video , og og fototips video

Maria

Roliga bilder när man även ser dig, hihi :) Jättefina, som alltid!

Mathilda

Fina bilder! :) Kolla gärna in på min foto blogg

mathilda

Fina bilder, kolla gärna in på min blogg! :)

Tova

haha, dina poser i spegeln <3

Frida Martinsson

Hej! Jag är grymt intresserad av de blå jeansskorna, men det står inte vad fraktkostnaden är.. Skulle du kunna svara i ett inlägg då jag förmodligen kommer glömma bort att kolla om du svarar :>

Svar: Vi vet inte riktigt än.. Men de väger ju en del och den måste skickas i kartong..
linafoto

Fanny - foto&vardaga

Haha, älskar dina jeans sjukt snygg och du passar i det! :)

MayasFoto

Gud vad fina bilder, brukar kolla in din blogg.
Tycker de e synd att du inte lägger ut flera inlägg. :/
Snälla kolla min blogg, komentera vad jag skall göra bättre osv. :)

Emma B.

Fan lina, har du öppen jylf? :P Ser ut som de på bilderna iaf. Hihi.

Svar: Haha öppen gylf? Nej det tror jag inte. Gylfen åker aldrig ner på dessa byxor, så.. hehe
linafoto

Ellen (alatariel)

Åh så fin, skulle gärna äga den. :)