En varm dag som denna...



... är det väl behövligt med en kall festis !
29
Emelie Källman

åh, det skulle inte sitta fel just nu! haha, men jag fick iaf en piggelin av min brorsa ;)

F R I D A

Usch vad elakt, nu blir jag jättesugen på festis! ;) :D

Karro ♥

Hej!

När ska du lotta ut vinnarna i festistävlingen?:D

Daniela

Gillar färgerna otroligt mycket :)

Louisefoto

Åååh Lina.

Nu gjorde du ju oss sugna på festis.

Njut av festisen :)

Sara

Åhh, så gott! Den blåa (banan) tycker jag är riktigt god! :D

fröken K

Jösses, den där mintgröna ser god ut.

Fotoemilia

Mmm, gott!

emelie

festis har bytt både flaska, etikett och färg - knappt igenkännbar..!

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Gud så sugen jag vart på festis nu då! ;)

Erica

Hej Lina! Jag vill bara säga till dig att du är en stor inspiration källa för mig. Varje dag så skriver jag alltid in din adress till din blogg och letar inspiration, men jag vill bara säga att fortsätt blogga och fotografera som du gör för du är bra eller super bra och du hjälper många på traven till sin foto-karriär, bland annat jag!:) Ha en bra kväll!



/Erica- en elva-årig tjej som drömmer om att bli fotograf!



/ Erica- 11 årig tjej som drömmer om att bli en fotograf!

Sofie Ferb

Hej :) Hur hr du gjort din header?

mathilda

Vad sugen man blev nu! :o

Ida

Heej! Bara av att läsa detta inlägg förstår man att du bor långt ifrån Skellefteå. Här har det vart kallt hela dan men en festis sitter ju aldrig fel! PS din blogg är jätte kul att läsa, och den inspererar en mycket till att fota!

becca

Drack jag igår när de var som varmast :) Den längst till vänster är himmelskt god !

Linda

cool din header är med bildspel :) gott med festis!

JENNIFERFOTON

SV: Okej, tack :)

Agnes

FESTIIIIIS ^^

Anonym

Fin blogg !



Kolla gärna in alla tävlingar på min blogg! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/category/tavlingar.html

Clara

haha, oj då många;)

Karin

Va? Näe, vart har du fått tag på alla dessa, för du köpte dem väl inte??

Fotograf Viktoria Wigenstam

åh, det såg riktigt gott ut! :)

Linn

Älskar färgerna! ;D



Undrar bara lite om din heather.. hur har du gjort så de kommer upp olika bilder? Vart har du lärt dig de? :)

Anonym

haha en du har ju typ 8 gud så gott har dock bara smackat en av dom men den blå är jag sugen på :D

OLGA [foto & vardag]

håller med dack mint 4 st igår och änså länge en idag, men hos oss finns det bara fyra smacker:(

David

Jag var ut i värmen idag, svettig och torr i munnen...jag skulle ta en Loka men sen tänkte jag på just det här inlägget... det gick inte att stå emot frestelsen!!! Ja, jag köpte en Festis tack vare du! :)

PS Vad gott det var!!! Hjälp! :)

Robin

Jag kommer nog att behöva en festis efter dagens joggpass tror jag ^^ ha det!

Eleonore

Åh så mycket festliga färger :D

FILIPPA!

OH!