Kommer hem på Måndag kväll!


Foto: Jag
Plats: Oxelösund
Fyra "inzoomnings bilder", eller vad
man nu ska kalla det, från förra året x)
Men jag gillar bilderna till höger!

Imorgon (Fredag morgon) åker vi till Oxelösund och kommer hem på Måndag kväll. Hoppas att det är lika fint väder i år som det var förra året =) Ska fota och filma i massor! :D

Kom ihåg redigerings-tävlingen! Vill se många fina bilder när jag kommer hem. De jag har fått hittils är superfina :D

Vi hörs :) CIAO!
32
Emma

åh den längst ned till häger var jättefin!

liza

var bor du? :) jag bor precis i närheten av oxelösund, i nyköping :)

Sebastian

Cool effekt med zoomen där! :P

E M M A

väldigt häftiga bilder! :)



Du får ha det så bra! ;D

Tone D

Kjempeflotte bilder! Nydelig stemning i dem!

MICHAELA D

supersnyggt! :) kommer sakna diiig :D



jag ska försöka klistra ihop något till tävlingen, haha :D

LINA PALM - Fotoblogg

Cooal bilder :D



Du får ha det så bra! <3

maegy

Fina bilder :>

Jospics

Vore kul, dock har jag inte photoshop än tyvärrr ;)

kajsa

älskar segelbåts bilden :) ser ut det är tagen ur en film , typ mamma mia! du är riktigt duktig men det får du nog höra varje dag ;)

viiggs

frågestund på bloggen! fråga på.. :D

j o s e f i n

riktigt fina bilder :D måste ba fråga, zoomar du in så där när du fotar bilden eller gör du nån effekt i photoshop? isåfall hur ? XD riktigt snyggt e de iaf!

Tonje

Oi, for en utrolig fin blogg! :D Du er en amazing fotograf. Nydelige og kule bilder!

E W E L I N A

Var gärna med i min veckans blogg tävling ^^

K R A M <3

Mickan

Jättefina bilder :D

F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

vilka underbara bilder, ha så roligt!

Fotograf Annie

Härliga bilder. De till höger var det verkligen drag i.

Hedvig

Fina bilder!=D

Jaannicah [ FOTOBLOGG ]

Vilken fin blogg du har !:) och vackra foton:D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min veckans blogg har blivit fram röstad, gå in och kolla om det var du som vann :)

Hannah

Hej! Kan du rösta på mig här; http://emloou.blogg.se/

det skulle vara jätte snällt! <3

Junitjej

Vilka fantastiska bilder!

Jossi

Hoppas du har de så bra o fina bilder som vanligt <3

Anna

Väldigt häftiga bilder !

Ann

Hejsan

Tänkte bara fråga. Hur får man ut den på internet som du har..typ på google?



mvh Ann

Mirjam

Hej! Anmäl dig gärna till min fototävling. Då blir jag glad :)

Linda

Skitsnygga bilder! Hur gör du när du fotar de? Vilket objektiv?

Kram

Anna

Fina bilder! Tycker mest om den med båten :D

J E N N I F E R

Gud, du tar underbara bilder!

Angelica

Vilka fina bilder! :)

Foto i norr - Marie

Ja sk.. läckra bilder här och jag blir lite yr och vimmelkantig av dom två till höger, haha.

Cornelia

älskar allihopa!