Adorable & cute







Model Milian Pettersson
Milian Pettersson
13
Elin

Åh så fina bilder!!!

Helena

Snygga bilder!

Elaine Lilje

Han är så grymt duktig den där Milian! :D

Svar: Håller med :D
linafoto

Anna J Fotografi

snyggt!

Sofia

Jättefina bilder!! :)

Svar: Tack :D
linafoto

EMMA

Älskar den översta bilden!!

Svar: Tack !!
linafoto

Jessie

Åååh han e ju så himla duktig! Vill Milian bli modell när han blir stor? :) Så himla snyggt klädd oxå

Svar: Jaa han säger att han är min modell och han älskar att stå framför kameran. Så vem vet vad han gör i framtiden :D
linafoto

Frida

Ursnygga bilder!!

Svar: Tack!!
linafoto

My Vestlund

Snyggt Lina och grattis till studion! :D

Svar: Tack så mycket My :D
linafoto

Sophie

Ska du inte tillbaka till England och jobba som au pair? Eller har jag missat något? Kram

Svar: Jag är tillbaka i Sverige. Jag har försökt att göra en video tre gånger men har storbölat varje gång. Det är jobbigt att skriva om det så jag har försökt låta bli så mycket som möjligt, men jag förstår att ni undrar. Kort och gott så lämnade jag familjen på grund av att det inte fungerade bra alls. Men jag ville så gärna vara kvar (tänkte positiva tankar hela tiden) och kämpade på ändå trots att jag inte kände mig som en i familjen. Familjen var hemsk och dottern är den värsta ungen jag stött på, seriöst haha. Kämpade på så länge tills jag insåg att jag inte mådde bra psykiskt och bestämde mig för att åka hem. Skulle ha bytt familj direkt jag kände att det inte skulle gå. Det är så svårt att veta hur det ska vara när man aldrig varit Au Pair tidigare. Nu har hon som var Au Pair efter mig lämnat, så familjen har haft totalt tre au pairer som lämnat efter kort tid. Det förklarar ju vad det är för familj.
Men nu inleder jag ett nytt kapitel :)
linafoto

antonstenander

snyggt! :)

Cassandra

Så fina bilder!

linah

fantastiska!!

Svar: Tack =)
linafoto