TÄVLING - Vinn ett presentkort från CaseApp



Kommer ni ihåg när jag lovade er en tävling?

Här kommer en tävling i samarbete med CaseApp där du kan vinna ett presentkort värde 300kr att handla för på CaseApp.se. Ta gärna en titt på sidan och testa att designa ett eget skal eller skin. Som ni ser på bilden har jag satt ett skin på min MacBook för att piffa till den och göra den personligare. Fint blir det :)



Hur gör jag för att tävla?

Det är enkelt - Kommentera bara i kommentarsfältet att du är med. Glöm inte ditt namn och mejladress!


Tävlingen pågår fram till söndag 4 oktober kl.18.00. Vinnaren lottas senare samma kväll!

Lycka till!

CaseApp
138
Momna

Jag är med :D

Josefin

Jag är med :)

Anna Olsson

Jag är med!!! :D

Emelie Alexandersson

Jag är med! :)

Cajsa Gullström

Jag är med!! :D

Shanelle Normark

Jag är med! :D

Zara

Åh vad kul med en tävling! Jag är gärna med :) Kram!

Lina

Jag är med. :-)

Maja

Jag är med!

Anna Lillas

Jag är med! :)

Amanda

Jag vill vara med!:)

Malin Thorell - hobbyfotograf

Åh va roligt med en tävling, jag är med :D

erica karlsson

yes jag är med ;))

Lovisa Graniti

Jag är med! :)

Elvira Anderfjärd

Jag är med;) <3

Daniel

Jag är med :)
[email protected]

Angelica Bengtsson

Jag är med! :D

Mathilda

Jag är med! c:

Louise

Jag är med!

victoria

Åh, ja är jättegärna med! :)

Erik Jakobsson

Jag är med!

Victoria

Jag är med! =D

Erica

Jag är med! :}

Marcus

Jag är med!:)

Emelie

Jag är med! :D

Marie-Therese

Jag vill vara med :)

Amanda Jönsson

Jag är med!

Anna J Fotografi

Jag är med :D

Josephine Einarsson

Jag är med! :D min mejladress: [email protected]

Emme

Jag är med! :-)

Rebecca

Jag är med :D

sanna funeland

jag är med lina!:D

Elvira

Jag är med!
[email protected]

Sara

Jag är med! :D

Maja

Åh vad kul! Jag är med!
Mail: [email protected]

Louise

Jag är med! Hihi :D

Leia

Självklart är man med, så fint!!! :)

Ida

Jag är jättegärna med!! :)

Matilda - tonårsliv i rullstol

JAG ÄR MEEED!

Elin Davidsson

Åh vad kul med en tävling! Jag är med :)

Sara - h o b b y f o t o g r a f

Jag är med :)

Emelie

Jag är med och tävlar!! =)

Linnea

Jag är med! :D

Alicia

Jag är med!

Alicia

Jag är med i tävlingen :)

Ida

Åh, jag är med!

Alicia Svensson

Jag är med! :)

Hanna & Elin

Jag är med :) /Elin

Amanda

Jag är med!

Frida

Jag är med och tävlar! (:

Sofia

Jag är med 😄

Elin

Jag är med och tävlar :)

Matilda

Jag är med,

[email protected]

Michaela

Jag är med!

Ebba Lindgren

Jag är gärna med:)

Majken A. E.

Jag är med

Frida

Jag är med :D

Frida Eriksson

Åh vad kul! Jag är med!

Joanna

Jag är med! :D

Emelie Karlsson

Jag är med! Emelie Karlsson [email protected]

Lotta

Jag är med! :)

Lovisa

Jag är med såklart!:D<3

Malin

Jag är med! :)

Frida

Jag är med!(:

SSANNAALICIA

Denna chansen tänker jag inte missa - jag är med! :D

Erika

jagr med! [email protected]

Therese

Jag är med! Skulle vara toppen med ett skal till min nya mobil :)

Filippa Keerberg

Jag är med!

Moa Sandeskog

Jag är med om jag får!! :P :)

Sofia Tennander

Jag är jättegärna med! :)

Sebastian Skarp

Jag är med.

Emma Privora

Är meeed!

bohobando | Skönhet & Livsstil

Jag är självklart med! Har länge velat ha ett skin till min MacBook. Det du hade beställt var för övrigt superfint :)

Alexandra Green

Jag är med :D

MOA - orientering & foto

jag är definitivt med!

Felicia

Jag är med!! (:

Johanna

Jag är med :)

Hannah Harbeck

Jag vill vara med! :D

Sara

jag är med! :D

Mailadress: [email protected]

Fanni

Jag är med! :)

filippa

Jag är med!! :)

Julia Lönnborg

Jag är med! :))

Marie

Jag är med! :D

Emmy

Himla snyggt!! Jag är med!

Hanna S

Jag är med! Woho ❤️

Elin A

Åh jag älskar att göra saker till lite mer personliga. Jag är med i tävlingen!

Emma Westman

Jag är definitivt med! <3

Ida

Jag är med!

Tove

Vad roligt, jag hoppades att denna tävlingen skulle bli av! Jag vill gärna vara med:)

sandra kaun

Vore jätte kul att vinna! [email protected]

antonstenander

jag är gärna med! :D

Johanna

Jag är med! :)

AW - Fotograf

Jag är med!

Sofia

Count me in!

Sandra

Jag är med! :)

Sandra

Åh vad kul! Jag är med! :)

Maja

Åh va kul, älskar skins! :D Jag är med!!

Paula

Måste pröva lyckan!

Cecilia Lindström

Jag är med! :)

Evelina

Jag är med! :D
Tack för en underbar och inspirerande blogg! :D

Hanna Östh

Åh jag är med!! Så fint med såna

Matilda

Jag är med!

Alma

Jag är med! :)

Johanna

Jag är med :)

Anonym

Jag är med! [email protected]
kram Astrid Woxenius

Alva

Jag är med! <3

Amanda

Jag är med! 😊

Emma Pettersson

Jag är med! :D

Amanda

Jag är med!

My Nordqvist

Jag är med :D

laura

jag är med!

Minna Lundberg

Jag är med!!😍

Josefin Okstam

Jag är med! :)

Julia

Jag är med! :)

Agnes Olofsson

Jag är med!!

Felicia

Såklart är jag med!

Sandra

Jag är med!

Jonna

jag är med!!!:D

My

Jag är med! :)

Madelene

Jag är såklart med! :)

Nadia Paziraei

åh vad kul!! jag är med :))

Rebecca Malmberg

Jag är med! :D

Emelie

Jag är med och tävlar om denna roliga och idérika vinst!!

Amanda - bokslukaren

Åh, vad kul! Jag är jättegärna med! :)

Jessica

Jag är med! :)

Linnéa Olsson

Superkul! Jag är med och hoppas på att pimpa datorn eller telefonen :)

Linn Lundström

Jag är med! :D

Victoria

Jag är med!

Rebecka

Jag är med! :)

Elin W

Åh jag är med! :D

Lisa Freij

Jag är med!!

Karin Viberg

Jag är med!!!

Ida

Ja är med! :D tihi

Sandra

Jag är med!! 😁

Amanda Swenninger

Perfekt tävling - precis när den behövdes - så jag är med andra ord med jag också! :)

Kajsa

Jag är med!

Sara-Karolina

Jag är med!! [email protected] är min mailadress! :)