Jag-är-en-överlevare



Jag ändrade min profilbild på min Facebook-sida till bilden ovan, och jag blev förvånad över hur många gilla den fick jämfört med mina andra profilbilder. Det förväntade jag mig inte och det känns så otroligt kul! Tack så mycket till er :)



Canon 5d Mark III + Canon 85mm f/1.8 + Tripod & Canon RC-6





Bara jag som får lite Robinson känsla över den här bilden/bildserien? Färgerna i bilden, hårbandet, armarna i kors och en bestämd blick som säger Jag-är-en-överlevare. Haha!
Lina Flodins - Linafoto
19
Elina

så snygga bilder lina!! vad har du haft för bländare?

Svar: Tack Elina :) Jag har använt bländare på f/2,5.
linafoto

Cajsa Lindahl

Coola bilder! gillar verkligen redigerigen!! :D

Har frågestund på min blogg kring mina psykiska sjukdomar för att sprida lite ljus och kunskap kring dem. Ställ gärna en fråga eller två (eller fler om du har fler). Om du redan fått denna förfrågan eller inte gillar sådana här kommentarer ber jag tusen gånger om ursäkt! Här hittar du skiten i alla fall; http://cjssong.se/2015/may/fragestund-lar-kanna-mig-ut-psykiatrisk-synvinkel-2.html

Maria Ekblad

Åh så fint! Jag undrar också vad du har för bländare? Så sjukt coola självporträtt du tar hela tiden, jag ska också försöka ta ut svängarna mer. :)

Svar: Tack Maria :D Jag har använt bländare f/2,5. Go for it!!
linafoto

ida

SJUKT snygg bild!!

Svar: Tack Ida :D
linafoto

Amanda Simonsson

Bilderna är verkligen jätte snygga, du är en förebild för mig :)

Alma

denna bildserien är supersnygg! älskar att bakgrunden är så blurrig, jättefint :) Snyggt ljus också, känns nästan som du använt studioblixtar, haha :)

Jessie

Men ååh jag avundas verkligen hur du fotar dina bilder, de är verkligen så himla coola. Jag ska oxå bli lika duktig! 😃

Anna [foto]

Så himla fint!

Sofia

Superfina bilder!

Jarina

Jättefina bilder! Älskar färgerna och ljuset!

erika

Wow! Du har verkligen bra skärpa i bilderna. Fina annars också! :)

Anonym

Underbara bilder med härlig attityd!

Anonym

Underbara bilder med härlig attityd!

Tovvsan

äälskar bilderna!

my

Riktigt fina bilder :D

Madelene Englund

Snygga bilder

Emelie

Asso hur har du gjort med ljuset på bilderna? Dom är helt magiskt fina!

Malin

De här är bland de finaste bilderna! Verkligen min typ av bilder, kan du inte visa hur du har redigerat eller tänkt när du tog bilderna?!

Martina

Det är jätte bra bilder. :))

www.mirresmarre.webblogg.se