En vacker kväll




Canon 5d Mark III + Canon 24mm f/2.8


Efter en regnig dag igår så avslutades den alldeles perfekt. Gårdagens solnedgång var underbar. Var bara tvungen att knäppa några bilder. Det bästa av allt är att det tar två ynka minuter att gå till platsen med bänken. Platsen där kossorna betar tar det knappt en minut att gå till. Älskar att bo såhär ute på landet! Kvällspromenader när det är som bäst. Filmade lite också och de klippen ska sparas till en solnedgångsfilm :') Måste först spela in lite fler fina klipp.

Sådär, nu ska jag ner och käka frukost och sedan ska jag göra något bra utav den här lediga dagen. Ha det fint <3
English countryside - Sunset
17
Mathilda Henriksson

Åh otroligt fina bilder verkligen!! :)

Maria Ekblad

Åh så fint! Fantastiskt ljus verkligen. :)

Diana

Åh vad fint och fridfullt!

Emma

Åh så otroligt fina bilder! Jag är lite intresserad av att höra hur livet är som Au-Pair , hur trivs du med familjen och dottern? Vad gör ni om dagarna? Vad lär man sig? Vad är svårt? Osv osv.. Det vore jättekul att få höra lite mer, då detta är någon jag också skulle tycka vara roligt stt göra i framtiden. Tack för en superbra blogg!!!

Tovvsan

superfina bilder!

my

sååå fina bilder :D

Johanna

Magiska bilder! :)

Nora Bååth

Du bor så vackert där nere, avundsjuk! :D

Sofia

Så himla fint!! :)

ida

Så jäkla snyggt! Älskar att du alltid lyckas med ljuset.

Jessie

När du beskriver landet låter det som att det e jätte lungt och skönt! :) Naturen är verkligen jätte fin i dina bilder och man längtar lite själv ut faktiskt. Jag har aldrig varit en "ute på landet tjej" alls, vill ha allting nära mig och inte behöva gå flera minuter till närmaste mat affär. Hihi men avslappning det behövs verkligen och det är kanske ute på landet jag ska pröva först innan jag säger något. Hihi

HJJONSSON

Mysiga bilder!

Madelene Englund

Så vackra bilder :-)

Jarina

Så underbara bilder!

Sofia

Så himla magiska bilder!

Erika

Åååååh, älskar dina naturbilder!! Helt magiskt vackra :)

Martina

ååh, så otroligt härliga bilder. :))