En liten promenad



Bilder från kvällens lilla promenad i solnedgångens ljus. Satte mig i kohagen med musik i lurarna, blåste utblommade maskrosor, gick till ena änden av hagen som jag aldrig har sett förut och såg solnedgångens ljus mellan träden. Måste ta med mig systemkameran nästa gång det är en sådan vacker solnedgång och försöka fånga samma känsla som jag kände där idag. Next time! :) Nu är det läggdags för mig. Godnatt ♥

English countryside - iPhone 5
5
Jarina

Åh så fint!

Jessica

Så härligt! Skulle vilja ha sådär fina platser i närheten av där jag bor, men bor man i Stockholm får man dela alla fina platser med många andra tyvärr

Svar: Ja! Jag ville vara överallt i UK men inte London sa jag till min agentur. Haha annars är det ju dit många vill till. Men har en timme med tåg till London så det är härligt :)
linafoto

Robex Lundgren

finna bilder

Alma

Så fint!!

Mathilda

Hej Lina!

Jag har mer och mer börjat bli intresserad av att bli au pair och det bästa hade ju helt klart varit om jag fick göra det i England som du! Skulle du kunna hjälpa mig med lite tips på agenturer? Du får gärna maila mig på [email protected]

/Mathilda

Svar: Hej Mathilda :) Jag kommer att publicera ett inlägg på fredag om hur jag gick tillväga. Jag sökte via STS i alla fall.
linafoto