13 timmars lång arbetsdag



Canon 5d mark III + Canon 85mm f/1.8
Just some silly photos, more to come...


Har jobbat i 13 timmar idag, för M är inte på dagis när det är half term. Har faktiskt ingen aning om vad det betyder riktigt, så det måste jag ta och googla på. Från kl.7 på morgonen till nu kl.20 då M somnade. Och så är det värt att nämna att det är en treåring i trotsåldern som jag passar, hehe. Så nu är jag helt slut kan jag lova. Det kommer att bli en heldag på fredag också. Men imorgon är jag ledig och då ska jag posta mer av självporträtten som jag fotograferade igår. För jag tror ni vill se mer av dem. Icke sant? Juste, ska även träffa en tysk Au Pair på kvällen. Jippi! Hoppas på sol och bra väder så man kan vara ute :D

Nu väntar jag på att mamman ska komma hem så jag kan gå och köpa något att dricka. Vattnet här är inte gott och te släcker inte törsten, så nu vill jag ha en kall och kylig dryck. Yummie! Så kom hem nu min värdmamma :)

Hörs mer imorgon! x
(I'm sleepy zzZ)
7
Elin

Den sista bilden så var grymt fin, har aldrig sett dina fräknar tidgare de är så fina <3

- ERICA -

Visa gärna hur du redigerat dina bilder, grymt fina och älskar redigeringen. Skulle vara jättekul att se! :D kram

Josephine Foto

Jag gillar verkligen färgtonerna i de här bilderna!

Mia

Grymt fina bilder på dig =)

Trotsiga treåringar som är så charmiga ;) Eller inte alltid kanske..

Ha en fortsatt fin vecka!!

//Mia

Anonym

Hej, skulle du inte kunna göra ett inlägg om vilka dina favoritkonton är på instagram? 😄

Malin

Half term ar ett skollov som i teorin ligger mitt i terminen. Som nar man har sport- eller hostlov i Sverige.

Madelene Englund

Så vackra bilder :)