En vecka kvar


Pictures from 2011





Om en vecka sitter jag på ett plan...


För första gången ska jag flyga helt själv. Till ett land i Europa jag aldrig har varit i förut. Sedan ska jag ta mig från flygplatsen med tåg i tre timmar till dit jag ska. Åh jag älskar att resa och det ska bli kul att se något nytt. Kommer att vara borta i två veckor. Spännande minst sagt!! Och jag kommer absolut att fotografera och filma en massa :D Ihh, inte långt kvar nu!
11
Maria Ekblad

Åh vad spännande :D

my

Gud vad spännande :D

Anna [foto]

Spännande!!

Matilda

Åh så spännande! Inte minst att flyga ensam (mvh, flygrädd) Ska bli spännande att se vart det är du ska! :)

Alma

åh så roligt! längtar verkligen iväg nu... Speciellt eftersom tre av mina klasskompisar drar till London imorgon. Satsar på en tvåveckorsresa i slutet på sommaren istället! Supersnygga bilder!

Katarina Wohlfart

hehe. Kul med upp och nedvänt! :) Lite så är det ju att flyga ändå.. Man känner sig lite upp och ner och sliten efter timmar i ett flyg.

Sofia

Så spännande! Och fina bilder! :)

Sofia

Åh vad spännande och härligt!

Jessie

Ååh va roligt men ändå läskigt å åka själv. Jag kanske oxå ska åka helt själv i sommar faktiskt. Om jag inte får med mej någon that is. 😊

Kramz <3 /jessie

sophiejaneman [FOTOGRAF]

snygga bilder!

Martina

hoppas du får kul. :)

www.mirresmarre.webblogg.se