30 sanningar om mig



1. Jag är född i Mora i Dalarna.
2. Jag sover alltid med en varm vetekudde.
3. Jag sparar mina kvitton och har hela tiden koll på utgifter och inkomster. Får nästan panik om jag inte har koll!
4. Jag har väldigt ofta med mig en vattenflaska vart jag än går.
5. Jag har blivit biten av en hund i armen när jag var mindre.
6. Jag använder inte parfym. Använder bodyspray. Parfym är alldeles för starkt och jag har svårt att tycka att det luktar gott.
7. Jag har haft tandställning i cirka ett och ett halvt / två år.
8. Jag läser aldrig böcker! Bara faktaböcker i så fall. Föredrar film om det ska vara något påhittat.
9. Jag tog hål i naveln när jag var 15. Dock blev det inflammerat så jag var tvungen att ta ut och nu har det läkt ihop. Har ett litet ärr efter det.





10. Jag är svag för glass och choklad. Och de två tillsammans. Oh!!! Alltså utan det i mitt liv. Det går inte!!
11. Jag älskar majs! Speciellt grillad majs. Ohmajgad!!!
12. Jag äter inte vitt bröd. No, no!
13. Jag äter aldrig plockgodis längre.
14. Coca Cola är den äckligaste drickan som finns. Har aldrig gillat den smaken!
15. Jag dricker inte alkohol.
16. Jag använder inte foundation eller puder eller vad det nu än må heta allt det där.
17. Jag använder inga ansiktskrämer och har aldrig gjort.
18. Jag smörjer aldrig in kroppen. Använder kokosolja som jag smörjer mina händer med på vintern. Och tar även lite av den på torra områden i ansiktet under den kalla årstiden. Jag är lite den typen som tänker "Kan jag inte äta det här så ska jag inte ha det på kroppen heller".
19. Jag har lätt för att sova. Tar max 5 min!





20. Jag har bränt ett kärl i näsan, för jag har haft problem med näsblod i hela mitt liv, speciellt under vintern när det är kallt. Och efter att jag bränt kärlet så har jag aldrig blött näsblod igen. Wiho!
21. Jag har 1 tatuering. Än så länge..
22. När jag är med folk i grupp så låter jag dem ta plats. Jag vill inte stå i centrum i en grupp.
23. Jag har riktigt bra intuition, alltså magkänsla kan man säga.
24. Jag tog antidepressiva tabletter för ett par år sedan och höll på i typ två månader. Men jag valde att sluta då jag insåg att jag kan ändra tankesätt istället för att knapra tabletter.
25. Jag tycker att Johnny Depp är så het. Han är .. ohmajgad från topp till tå! Och han verkar ha en riktigt bra personlighet. Alltså marry me please!
26. Jag går aldrig i skogen själv för jag är så rädd för vargar, björnar och älgar.
27. Jag dricker inte kaffe. Jag dricker te. Helst grönt te.
28. Jag är 163 cm.
29. Jag sjunger alltid när jag är ensam hemma.
30. Jag älskar att gå barfota!
Lina Flodins - Linafoto
11
Robex Lundgren

vackra bilder

Zara Andersson

Ååh, älskar att läsa sånt här om andra!
Du verkar som en så härlig människa ((:

Sofia

Så himla härlig "lista", jättefint att läsa! :)

Amanda

Ååh! Din lista!! Har nog missat din tatuering, kan du inte visa :D ?

Lena

Vad kul att läsa Lina! :)

Linnéa Petersson

Åh du är Johnny Depp-fan!! :D Då är vi två! Han är obeskrivligt bra *hjärtögon*

Diana

Vilken intressant lista, du har samlat ihop en bra blandning av fakta :) Grönt te är helt klart bäst!

Mohammedi's | Art, model & designer

HAHA VI har mycket gemensamt!!
Skall nog också göra en sådan lista :D kul att läsa!!

Malin Bengtsson

Ellerhur, cola är såååå vidrigt!! och Jonny Depp.....OMFG <3 <3

Svar: Äntligen någon som tycker samma om cola!! Haha! Och Johnny Depp är gudomlig 8'D
linafoto

parlplattekonst.blogg.se

Åh vi är ganska lika! Haha, jag dricker inte heller cola, fast inte fanta och sprite och sånt heller, tycker det är vidrigt, VATTEN ska det va ;)
Har också blivit biten av en hund när jag var yngre. Har fortfarande ont i handleden än idag när jag gör vissa saker. Har varit rädd för hundar sen dess. Katt ska det va ;)

Svar: Exakt! Vatten ska det vara :D Jag är också lite rädd för hundar, så gosiga katter är det som gäller för mig :)
linafoto

Shanelles

Ew mai gad, vi är ju typ lika! Och jaaaa alltså Johnny Depp, seriöst vem gillar inte honom? :D

Svar: Alltså. Han. Ah <3
linafoto