Mississippi Festival







Canon EOS 5d Mark III + Canon 85mm f/1.8
Photos of me by my dad


Idag har jag, mina föräldrar, min syrra, Janne och barnen varit på Läckö Slott och gått en guidad vandring. Jag och Janne var de enda som var intresserad av historien, så vi gick runt i rummen och var fascinerad av alla gamla saker. Det var vi som var "sega" enligt de andra.. men vi andades in historien skulle jag vilja säga, haha! Efter det åkte vi till Lidköping och käkade, samt gick och kollade lite i affärer.

Nu har vi checkat in på ett hotell i Trollhättan. Vi ska hälsa på två släktingar imorgon och göra annat skoj i denna stad innan vi beger oss hem imorgon kväll :)
Lina Flodins
21
Http://carroat.blogg.se

Snyggt!

rememberthiis.blogg.se

Fina bilder!

Vilma

Alltså jag hänger inte alls med känner jag, haha! Är du hemma från England igen?

Svar: Ja jag har avbrutit pga min värdfamilj. Det var inte alls bra men jag försökte vara positiv och vara kvar.. men det blev för mycket så jag bokade flyg hem!
linafoto

Sarah

Fina bilder :)

matilda ♥

Riktigt fina bilder!! Låter som du haft en bra dag iallafall :)

Svar: Tack Matilda :')
linafoto

Tovvsan

din header asso *-* och dessa bilderna är bara såå bra!

JOSEFIN B

Så snygga bilder! kram www.joseefiinb.devote.se

Vilma

Så himla tråkigt att höra - det är så jäkla tuff när det inte blir som man tänkt sig och man dessutom är själv i ett annat land. 3 veckor är inga större problem att härda ut och försöka se det positiva upptäckte jag, men ett år är ju en helt annan sak. Vill du försöka igen med en annan värdfamilj eller blir du kvar i Sverige?

alma

supersnygga bilder!

Susannevedvik

Fantastiske bilder, som alltid!

Anna J Fotografi

Så snyggt!

Hanna

Så snygga bilder, som alltid :D

Ellen

Hej Lina! Jag undrar hur du gjort så att headern går ända ut i kanterna? Nu har du ju fler bilder men förut hade du bara en bild som gick ända ut i kanterna, skulle vilja veta hur du gjorde? :)

Tack och kram

Svar: Hej Ellen! :) Jag har ett tema på blogg.se som heter Home Sweet Home, så det är bara att välja vilka bilder man vill ha. Inget kodande eller så!
linafoto

erica

Älskar dessa bilder :} Riktigt coola!

Cassandra

Alltså wow vilka bilder Lina! Lika duktig som vanligt :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Tänkte fråga om du inte var kvar i England men såg att du svarat på en sån kommentar. Tråkigt att höra att det inte funkade! Kommer du försöka åka igen på en annan resa eller vad händer nu?

Julia

Även jag har undrat om England och nästan förstått att något måste ha hänt. Vad tråkigt att det inte blev som du tänkt dig! Men jag hoppas du fick ut något positivt av resan ändå. En mängd fantastiska bilder har du ju i alla fall med dig hem. Om du har tid, lust och ork skulle det vara intressant om du skrev om vad som händer nu. Men det kanske du inte vet själv? kan tänka mig att det blir lite skumt när man planerat lång tid framöver och det inte blir som tänkt. Men jag hoppas att du mår bra ändå. Jäkligt modigt av dig att våga ge dig iväg sådär på egen hand och lika modigt att lyssna på ditt hjärta och åka hem när det inte kändes rätt. Kram!

Anonym

Vilka inställningar i din kamera brukar du oftast tar? Jag har jättesvårt med manuell som inställningen.

Anonym

Bilderna blir så bra oavsett vem som fotar med din kamera. Hur gör du det?

Elin (Fotoblogg)

Jätte snygga bilder! Det kan bli så grymt coolt bara av att ha en sådan stilren bakgrund :)

Kimberley

Goa bilder! Gillar den lilla grunge-aktiga stilen