Du blir min!







Hade inga planer på att köpa en skinnjacka när jag gick in på BikBok, men när jag såg denna jacka hänga där helt ensam så ryckte jag tag i den direkt. När jag sedan läste på skylten "Alla jackor för 299 kr" så var det klart. Du blir min!


Köpte samma dag en ny kameraväska där jag får plats med all min utrustning och laptop, välbehövligt. Så vad passar bättre än ett helt nytt inlägg om min utrustning där jag samtidigt visar väskan? Ska knåpa ihop ett.
21
Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Vilket kap! Jättesnygg!:)

Elin [ n e v n a r i e n ]

Åh jag drog på mig min skinnjacka imorse för att prova... åååh vad jag ville ha den på mig hela dagen men nej vad det inte gick.. längtar tills våren så att vi kan börja använda dem! :D

Svar: Skinnjacka = vår! Snart så, bara att hålla ut liiiite till :D
linafoto

HJJONSSON

Snyggt!

johanna - Student i London

toksnygg jacka!
Hade skinnjackepremiär här borta idag, lite kyligt men sålänge solen är framme går det :)

Svar: Ja det är lite för kallt än så länge, speciellt i Sverige, men snart så :D
linafoto

Tovvsan

Snygga bilder!

Sofia

Supersnygg skinnjacka! Tror jag måste införskaffa mig en snart, så snyggt!!

Johanna

Snygg!

Ellen Lindberg

Gört! Nyfiken på vad du använder dig av för någonting. Har du möjlighet att tipsa om vad som finns ute på marknaden nu, som är mest prisvärt i kamerahus-väg?

Johan

Snygg skinnjacka.

Anna Turesdotter

Älskar första bilden, snyggt!

Terese

Snyggt fotat och älskar jackan!

Sabina

Gud så snygg, är också på jakt efter en ny skinnjacka!

MADDISENJ.SE

Vilket kap du gjorde, riktigt snygg!

Malin Bergsell

Jackan var supernsygg har en liknande fast inte från Bikbok :)

Erika

Riktigt fin var den :)

Sara Boström

wow, vilket kap! jätte snygg var den!

tommy

snygg jacka den passar dig =)

Emma Elisabedt

Skit snygg! På de här bilderna är du lite lik Amy Diamond faktiskt! ^^

Jenny

Har du färgat eller naturligt hår? din hårfärg är så snygg!!

Svar: Det är färgat :) Taack!
linafoto

Isabella - Szalai Fotografi

Du tar så snygga självporträtt! Bilderna i inlägget över detta var riktigt snygga också förresten! :)

Svar: Tack så mycket Isabella :):)
linafoto

becca

Jättesnygg!