Klockan tickar iväg när man redigerar


A Print Screen from Lightroom




Sitter just nu och redigerar söndagens självporträtt i Lightroom, men märkte precis att klockan har tickat iväg i en otrolig fart. Att redigera i ett program som man inte är så van i tar längre tid än planerat. Det går bättre och bättre i alla fall och jag behöver bara sitta och undersöka ett tag till så kommer nog redigeringen att flyta på. Jobbar i alla fall med bilderna och hoppas kunna lägga upp några bilder här inom kort.

Tror nog att det är dags för mig att ta och stänga av för dagen och sova.
Tack för att ni är så awesome! Godnatt :)
9
Linn Strömberg

Åh vad fint det ser ut! önskar jag hade ett bättre program att redigera med :/

Beatrice

Ser fram emot resultatet, det ser lovande ut! Kollade på videon innan, himla grym!!

Amanda

älskar lightroom!!

Sofia

Åh! Längtar så tills vi får se resultatet!

susanne - amatørfotograf

gleder meg veldig til å se resultatet! Bruker lightroom selv å er super fornøyd :D

Sara

Åh vad jag önskar att du kunde visa hur man gör en sån här redigering på Photoshop!

fotograferats.blogg.se

LR är väldigt smidigt, och för mig som inte har (eller förstår) PS så är det oumbärligt :)

Cajsa

Det är helt hysteriskt vad klockan tickar iväg när jag håller på med sånt där, även om jag kan programmen så är det bara så himla roligt :))

Erica

Skulle du inte kunna beskriva, göra ett inlägg eller video hur du redigerar lite olika bilder? Du är en stor inspiration och fått mycket idéer osv från dig, älskar alla dina redigeringar och bilder såklart. Men skulle verkligen vilja lära mig mer tips och trix i photoshop så jag kan utvecklas! :D kram