Berg, moln, forsar & röda stugor









Tjo! Äntligen är bloggen tillbaka.

Det har inte gått att gå in här under helgen, men nu ska allt vara tillbaka i sin ordning hoppas jag!



Läget just nu
I fredags jobbade jag sista dagen på hemservice företag som jag varit på de senaste 7 månaderna. Kommer sakna det lite såklart, men att städa resten av livet är inte mitt kall. Var inne och lämnade arbetskläderna idag och det känns skönt eftersom min hjärna är till 100% med på att jag har lämnat detta ställe. Nu ska jag ut på nya äventyr. Om en vecka, nästa måndag, ska jag förflytta mig till Dalarna för att praktisera på ett dagis i fem veckor. Wiie, spännande! Så den här veckan kommer att bli en fixar-vecka. Fixa klart en massa här hemma med papper hit och dit + försöka få ut en ny och enkel hemsida innan jag drar iväg. Det är mycket som är klart, men mycket som återstår.
Geiranger - Lina Flodins - Norge - Norge road trip - Norway - Road trip - fotoresor - trollstigen - trollväggen
11
Sofia [fotoblogg]

Åh så fina bilder!! :)

Elaine - en hopplös fotograf

Vackra bilder! Och vad spännande med det som komma skall för dig :D Lycka till med allt!

my

Vad roligt :D

Alma

åh vill så gärna åka till Norge!! Jättefina bilder! och vilken tur att det löste sig med bloggen :)

Maria Ekblad

Så himla vacker natur! Jag vill också åka dit och fota någon dag :)

Sofia

Åh vad kul med praktik på dagis!
Och superfina bilder som vanligt!

Koffe - fotoblogg

Då vill jag tipsa om squarespace, man kan göra grymt snygga och enkla hemsidor där. Annars så använder jag mig av 500px. Kolla också om det finns några coupons :)

becca

Vackert!

Lena

Så otroligt vackra bilder måste verkligen resa dit någon gång. För det är i Norge va? :)

Svar: Ja det är så vackert i Norge :D
linafoto

Anonym

Wow, dessa bilder!

Madelene Englund

Vilka fina bilder. Älskar bild nr 2 :-)