Paint with me




Jag vet inte hur många olika målningar jag gjort under bakgrunden på denna målning. Det har bland annat varit munnar, fjädrar och ett försök till ett grönt indianhuvud. Men en dag kände jag bara för att måla över allt med rött, gult och grönt. Sedan tog det några veckor innan jag började göra ett ansikte med svarta konturer (det var här jag började filma) och när ansiktet var klart så tog det ytterligare några dagar innan jag började måla ramen. Ramen som var tänkt att bli i röda nyanser från början, men jag ändrade mig där och bestämde mig för att göra ramen blå. Ja, ni ser ju på filmen. Helt crazy bananas vad det kan bli!
3
Sofia

Galet fint ändå!

my

Såå snyggt!

IDA

Wow, vad duktig du är! Och vad roligt att få se processen på film! Sånt här borde du göra igen :3

Svar: Tack :D
linafoto