På golvet i mitt rum




Försöker färdigställa tavlor som jag har haft på gång ett tag. Eftersom jag flyttar till England om en vecka så vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Kommer sakna att måla så sjukt mycket. Kan inte riktigt ta med mig mina målarsaker dit... Den här tavlan ska jag försöka bli klar med imorgon tänkte jag! Har förresten filmat när jag målar denna tavla som jag kommer att lägga ut så fort tavlan är klar :D
5
Sofia

Åh vad kul!

Anonym

Något jag har funderat över ett tag är när du har fotat ett fotojobb och dina kunder ska välja ut bilderna. Skickar du orginalbilderna till dom via mejl eller hur fungerar det? Hade varit lite roligt och få veta hur det fungerar. (Hoppas du förstår vad jag menar)

Ps älskar din blogg och instagram

Svar: Har gjort en video om det som du hittar här: http://linafoto.se/2013/october/video-lata-kunden-valja-bilder.html :) Taack!
linafoto

my

Du är så himla duktig :D

Svar: Åh tack :D Vad kul att du tycker det!
linafoto

Koffe - fotoblogg

»Du kanske kan måla med barnen i den famljen du stannar hos? Kanske inte samma sak som hemma, men du får måla åtminstone :)

Sibelius Agerdahl

Mmmmm!