Magnum Black Espresso








Canon 5d Mark III + Canon 50mm f/1.4
Photos of me by my dad


När mamma var iväg på massage nu ikväll så åkte jag och pappa till Bryngfjorden (en liten skidbacke) och gick upp till toppen. Där är det ganska bra utsikt och man ser en hel del. Jag gav pappa kameran så han fick fota några bilder på mig i det underbara solnedgångsljuset. Juste, innan detta åkte vi och köpte glass och både jag och pappa köpte en varsin Magnum Black Espresso. Åh vad god den var! Mörk choklad och kaffesmak, namnam :')

Nu ska jag sticka in till stan och gå på en promenad med Lizzie!
Pusshej ♥
Bryngfjorden - Magnum Black Espresso
9
purposes.blogg.se

Din pappa är sjukt bra på att ta bilder måste jag säga ^^ mina är sämst hahaha

Svar: Haha jo han kan allt lyckas med fokusen ibland :D
linafoto

Maria Ekblad

Åh ljuuuset <3 Så fint!

Anna [foto]

Jättefina bilder! Ljuset är helt fantastiskt!

Madelene Englund

Så magiska bilder :-)

Koffe - fotoblogg

Så stämningsfulla bilder. Känns lite som en magnum reklam, fast bättre!

Sofia

Så underbara bilder! Och supergott med glass!!

Sofia

Så fina bilder!! :)

Roswell Romswell Parian Paucar

Beautiful Photography, :D <3.

Martina

så härliga bilder. De är jätte bra. :)