I en mysig miljö






Tegelstensvägg, stearinljus, slitet träbord och hatten på knä. Fotad av Felicia med min nya kamera Samsung NX2000. Så smidig kamera som jag har använt flitigt de senaste dagarna. Allt från självporträtt, foton på min katt och på skit helt enkelt. De 10 senaste bilderna på min Instagram är fotade med kameran + redigerad i iPhonen, så jäkla smidigt och kul. Bilden finns på Instagram, fast i färg och där ja beskurit bort stearinljusen. Gjorde en ny redigering idag - Behöll stearinljusen på höger sida (ger en sådan mysig stämning) och gjorde bilden svartvit med brus. Bilden fotades igår kväll när jag och Felicia var på nattklubben Verket där de hade tjejkväll.
Lina Flodins - linafoto
5
Ida Martinsson

Brus brukar ju vara det man minst vill ha, men i vissa bilder går det hem jättebra som i denna! Superfint! :)

Sofia

Så fint!!

johanna - Student i London

I saw that pic on instagram and I love it!! I don't know what about it that I love but it is something! :)

Julia

Håller med Ida ovan, ibland passar brus väldigt bra, som här. Väldigt stämningsfull bild!

Ett tag sedan jag kikade in här så måste kommentera designen också. Supersnygg! Älskar den cleana, men ändå intressanta, headern!

Olivia

Vad mysigt det ser ut!