Bilder fotade med Tamron 16-300mm + VINNAREN

Här kommer de fyra deltagarnas bilder från den lilla fotokursen i samarbete med Tamron, med anledning av deras nya objektivsläpp, där man fick fota med [objektivet Tamron 16-300mm] och samtidigt få chansen att vinna det.
Det har varit så svårt att välja vinnaren då jag inte var helt säker på hur jag skulle bedöma, men jag tänkte på alla fotografens bilder och bedömde helheten + från fotograferingens gång med deltagarna. Det är kul att se hur olika alla har gjort gällande fotostil, fast de har fått vara på samma plats och fotat med samma objektiv. Kul för deltagarna också att se hur de andra har tagit bilderna.





Photos by Elin Davidsson









Photos by Alma Bengtsson










Photos by Emilia Grubb









Photos by Alissa Grandin









Motivering

Fotografen fångar de bästa uttrycken samtidigt som
kompositionen sitter som ett smäck.
Den inte alltför röriga och lite mörkare bakgrund gör att
modellen och dennes kläder sticker ut mer, vilket man vill
under en sådan här photoshoot. Både kläderna och modellen
drar till sig blicken i alla av fotografens tävlingsbilder.



Grattis till vinsten av objektivet

Alma Bengtsson :D






Fotokurs - Lina Flodins - Tamron - Tamron 16-300mm - Tamron 16-300mm F/3.5-6.3 Di II VC PZD
23
Elin Davidsson

Grattis Alma! Vad roligt att se allas resultat!

Alma Bengtsson

Åh hjälp vad roligt!! Är så nöjd med mina bilder, så det var kul att det verkligen gick hela vägen!! :D TACK!

Julia ♥

Grattis Alma! ♥

Sofia

Åh, vinnarens bilder var underbara! Håller med motiveringen, att både kläderna och modellen drar till sig blicken. Skickligt och fint gjort!!

Malin

asså min kompis är BÄST!! Kul o se alla andras resultat också! :D

AktivaDagar

Härligt! Jag har ju köpt det objektivet tack vare ditt tips och är så himla nöjd med det! Hade det på kameran nu när vi var på resa i Skåne och Tyskland och är himla nöjd med bilderna. Och smidigheten i att kunna ha ETT OCH SAMMA objektiv på hela tiden. Kameran är dessutom gammal så jag hoppas på ännu bättre bilder när den snart är utbytt... (bilder finns på min blogg)

Emilia

Stort grattis Alma! Och så kul att se de andras bilder också! :)

becca

Almas bilder är verkligen grymma!

Helena

Grattis Alma! Verkligen fina bilder!

Johan

Mycket bra bilder.

Sussi

Woow, Vilka vackra bilder!

Michaela Björk

Jätte bra bilder ju! Måste bara fråga vart dina byxor är ifrån, såå sjukt snygga! :)

Josephine

Åh vad fina foton! :D

Filippa

så fint! :)

MiraKidvall

Shiit vad grym du är finaste!!

MiraKidvall

Shiit vad grym du är finaste!!

MiraKidvall

Shiit vad grym du är finaste!!

Robex Lundgren

Finna bilder

isabella

Hej, jag är en Stockholmstjej med en förkärlek till New York, Paris och dyra väskor. Kolla därför gärna in min blogg som är fylld med mode, outfits, recept, tränings-och självförtroendetips! Du hittar den här; http://www.isabellabrisfors.devote.se

Kramar på dig och din grymma blogg!!

Koffe - fotoblogg

»Okay, för det bli typ 128mm på min 70d. Hmm, tack för tipset! Hur har din helg varit? :)

Anonym

Hej! Jag är en tjej på 14 år som verkligen älskar att fotografera men jag får inte till bilderna. Jag vill så gärna kunna ta bra bilder & redigera dom men vet inte hur jag ska göra. Jag har liksom ingen inspiration & när jag väl hittar något att fota blir ljuset eller bara hela bilden fel. Ibland får jag till bilder men sen när jag ska redigera går det riktigt dåligt också använder jag inte bilden. Snälla hjälp mig, vill verkligen lära mig så jag undra om du skulle kunna göra en video där du ger lite tips. Du är ju proffesionell & jag är bara en amatör fotograf men jag vill verkligen kunna ta bra bilder & redigera dom. Jag har också en blogg så vill kunna lägga ut bra bilder där, jag har en systemkamera. Är jättetacksam om du svarar!!

Peach

Jag kollade igenom alla bidragen innan ditt resultat av vinnare å jag tyckte Almas foton såg bäst ut med. :)

Kramz <3 /Peach

Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK

GIllade verkligen Almas bilder och du Lina är skitsnygg på dem ;D