YOU DRESS ME - Bright White // Behind The Scenes





På lördag kl.18 publiceras bilderna!

Felicia Olsson - Feliciao.se - Lina Flodins - Makeup - You dress me - You-Dress-Me - fotograf - linafoto.se - modell
8
Alma

Hej! Jag älskar din blogg jätte mycket! Får väldigt mycket inspiration av dina bilder :) Skulle du kunna gå in och titta på min blogg? :) Jag fotar väldigt mycket jag med!

Sofia

Vill se resultatet typ nuu :D

Maria Ekblad

Vad rödhårig du ser ut :)

Svar: Tänkte också på det. Har en retro-effekt på kameran så det blir åt det röd-rosa hållet :)
linafoto

sofia

hej! jag älskar alla dina foton och funderar själv på att köpa en Canon EOS 5d. Är däremot osäker på om jag ska köpa en mark ii eller en mark iii? tycker du det var värt de dyra pengarna? kan du kanske ge mig förslag på var jag kan köpa kameran som billigast?

Svar: Kan säga att oavsett vilken kamera du köper så kommer det bli riktigt bra bilder. iii är nyare och kostar också därefter. Men det beror på din ekonomi ser ut och om du vill lägga mer pengar på en iii än den gamla mark ii
linafoto

Malin Bergsell

vad är det för blixt hon har?:)

Svar: Canon Speedlite 430 EX II :)
linafoto

Julia

åh det ska bli superkul att få se resultatet! :))

Hannah

Var köpte du din kamera? Och var köpte du dina linser?

Svar: Cyberphoto.se 👌
linafoto

Alaa

Hej! Jag gillar att du lägger upp BTS bilder/videos. Skulle inte du kunna göra något inlägg om "blixtanvändandet", för rak blixt från kameran blir ju rätt så "platt". :)