YOU DRESS ME - Bright White






photographer & styling Felicia Olsson
model, makeup & edit Lina Flodins
equipment Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 50mm f/1.4 + Canon Speedlite 430EX II


Clothes?
Fur Jacket from VILA // Necklace (headpiece) & ring from GinaTricot














Glöm inte att följa oss på Instagram för att få uppdatering av bilderna innan de läggs upp på bloggen + fler bilder som inte visas här + lite behind the scenes -> @You.Dress.Me



Ni har väl sett BehindTheScenes-videon från denna shoot va?

http://youtu.be/N-_jcjzTtGQ?list=UUnzhnAgvENbtsNukfMu4a9Q
Felicia Olsson - Feliciao.se - Karlstad - Lina Flodins - You dress me - fotograf - linafoto - modell
32
Emma

Ååh, du påminner om drottningen i Narnia! :o As snygga bilder!

Kristina Kasjanenko

omg, love these pictures! :o sooo beautiful colors. wow

Ellen

Häftigt det blev!

livet med asperger

fina bilder

Magda

Åååh så fina bilder! Jag har så himla mycket frågor men eftersom att jag bor för långt bort ifrån era fototräffar så blir det svårt att träffa dig nån gång...Jag fotar med min Canon 7D och har tex samma objektiv som det som användes här men jag tycker aldrig någonsin att jag kan få så fina och SKARPA bilder som detta. Jag vet att en bättre kamera kan behövas men man ska väl kunna åstadkomma ganska bra bilder med min också tycker jag haha. Så min fråga är väldigt oklar men jag undrar om tex en extern blixt gör mycket eller vad tycker du är viktigast?

johanna - Student i London

WOW! Magiskt vackra bilder, och du är så snygg!

angelica bengtsson

shit vad häftigt resultat det blev, riktigt grymt :D

hjjonsson.blogg.se

Älskar fransarna!

Ellen

Snyggt som tusan!

Ida

Blev såå inspirerad av dessa bilder! Skulle vara kul att se hur du redigerade dem eller iaf före och efterbilder! :)

Svar: Tack, vad kul att höra :) Före- och efterbilder kommer!
linafoto

Emma Grann Fotografi

Snyggt!

Alma

Riktigt, riktigt snyggt!

Isabella - Szalai Fotografi

Men gu' vilka tuffa bilder! :D

Sofia

Så snyggt och häftiga bilder!

Jennifer Nilsson

OMG...! Så galet snygga bilder!!! :D

my

Sjuuuukt coola bilder!!

MY VESTLUND '

Du är så galet vacker!

emma

åh så häftigt!!

Agnes

Oj häftiga bilder!

Charlotte

Så jävla snyggt!! :) Blev sugen på att fota när jag såg dessa bilderna!

Malin

Att något som var så fult i videobloggen kunde bli så snyggt på bild! ;) haha, skämt o sido. Ursnygga bilder!

Hanna

Sjukt snygga bilder som alltid, älskar alla era you-dress-me bilder. Och dina ögon! Jösses! <3 :D

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Åh vilka vackra bilder!

erica

älskar allt med dessa bilder! så häftiga :}

Lina - my art & my life

Så underbara bilder!!

Lollo

Svara gärna på mejl :). Vem gjorde din hemsida, behöver hjälp med att göra en

Malin Lindgren

Herregud så fina bilder! *_*

Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mycket träning, om mitt distansförhållande med min underbara kille som bor 35 mil från mig, i Kil, en liten ort 2 mil norr om Karlstad, min vardag, tips och mycket annat. Hoppas du kikar in och något faller dig i smak, kram. :)

Elin

Wow, Jag blev helt kär i färgerna..OCH dina ögon!

Elin (Fotoblogg)

Snygga bilder! :)

sofiasmode

Sjukt häftiga bilder! Vilken inspiration!

Sandra Lundin

Alltså så SJUKT snygga bilder! Älskar sminkningen, ljuset och dina uttryck. Super!

Sandra A

Sjukt snyggt! Man blir så inspirerad själv! :D