"Hej, mitt namn är Lina Flodins..."






Blev inbjuden till en fotoklubb här i Karlstad för att prata om mina bilder och lite runtomkring det.


Nu har jag kommit hem och sitter tungt i soffan framför tv apparaten. Vilken lång dag! Är så glad att jag fått så många timmar på jobbet (jobbar med att städa för er som har missat) och att jag oftast har fulla dagar nu förtiden. Trots att jag har mycket att göra med bildredigeringen till kunder jag fotat åt den senaste tiden så känner jag att jag får sitta här och slappa. Well, snart kryper jag ner i sängen och får soooova :D
Fotograf Lina Flodins - Lina Flodins - linafoto
11
Robex Lundgren

Fin bild

Lovisa Wallin

Vilken ära! Så roligt för dig :)

Sussi

Vad roligt. :D

becca

Vad roligt ! :D

Sofia

Åh vad kul! :D

Alexandra Eriksson / Design & Foto

Vad roligt! :) Det är skönt med hektiska dagar samtidigt som det är jobbigt!

Daniella

Hej! Jag håller på och gör en design till min blogg. Här kan du se designen: http://daniellabooks.blogg.se/design. Då ser du att det är vitt bakom headern fast jag har gjort den transparent i photoshop, skulle du snälla kunna hjälpa mig med detta?

my

Vad kul :D

Daniella

Skulle du kunna logga in på min blogg och kolla? För jag fattar verkligen inte min stilmall :O

Svar: Jag har skapat en div tagg som heter #video i stilmallen. Och i varje inlägg jag har ett videoklipp skriver jag koden: FILMKLIPPKOD :)
linafoto

Koffe - fotoblogg

Gött! Kul när man får lite mer jobb. Började ju på min praktik denna vecka så kul att vara sysselsatt med något man tycker är kul ^^

Katarina Wohlfart

Kul grej! :)