Vad tänker jag på?

Jag vill ha något kul att läsa på den 4½ timmes långa bussresan till Stockholm imorgon. Så...


Kommentera nedan vad du tror att jag tänker på i varje bild. Skriv något till alla bilder eller bara några. De behöver inte ha något sammanhang. De som kommenterar de bästa och roligaste meningarna kommer jag att länka till i ett annat inlägg framöver tillsammans med bilden och meningen.
Så sätt igång!!







Favoritbilden blev nummer 6, haha!
Lina Flodins - linafoto
27
Carro - en alternativ bloggerska

1. "Aaaah, jag glömde att spola och nu går den där snygga killen in på toaletten!"
2. "Han ser mig inte va?"
3. "Majs också, han såg mig..."
4. "Men mitt hår ser väl bra ut i alla fall?"
5. "Shiiiit, ser jag verkligen ut sådär?!"
6. "Detta blev ju awkward, bäst att smyga härifrån innan han vänder sig om igen..."

Kramisar Carro ^^

Hanna

Först och främst, vilken rolig idé! Haha, minst lika roligt att skriva sånna här som att läsa.

1. Asså arrgh?! Detta skulle ju bli så perfekt! Hur vågar hon förstöra för mig såhär?!

2. VA, någon bakom mig?! okej, okej, lugn nu Lina. Var heeelt stilla.

3. Huh, den var faktiskt min!

4. Är du seriös? På riktigt? Ska DETTA vara modernt?

5. Oups! Kanske borde sticka, detta ser inte bra ut för mig...

6. Euw, haha, det där ser inte så fräscht ut. Stackare måste äta det...

Inget illa menat med någon av kommentarerna. Ha det så jättebra i Stockhom!
Kram! /Hanna @camerahanna

Isabelle Olofsson

Bild 4 eller 6: "Jimmy Åkesson du är ju helt blåst!"

Ella

1: AHH, DET ÄR EN SPINDEL I MITT HÅR!!

2: Är den kvar??

3: Jag hatar spindlar

4: Ser mitt hår konstigt ut nu??

5: Nej, gör det!!?

6: Wops!

Elin (Fotoblogg)

Kul idé!

1. Attans jag skulle ju blogga idag!
2. Hoppas ingen arg läsare ser mig nu..
3. Att jag alltid ska glömma
4. Skit samma det får bli ett i kväll
5. Oj, en läsare kommer imot mig, fort!
6. Jaha hon ville bara ta ett foto med mig..He he..

Tora (torahansson.blogg.se)

1. Vaad har hänt med mitt hår?
2. Tänk om det börjar regna
3. Varför är mitt hår lockigt
4. Blev dethär bättre??
5. OMG vilken snygg kille därborta
6. Oh jag fes, pinsamt!

Viktoria

1. Nej blåsten förstörde min frisyr
2. Oj den där gubben där ute får inte se mig
3. Åh vad sur jag blev när han tog min leksak ifrån mig
4. That frisyr
5. Hjälp ett spöke
6. Haha ops det var inte jag som pruttade

Loviisaaa

Åh vilken rolig ide!!!

1: Hittar verkligen inget att ha på mig!! Varför äger jag inga snygga kläder för?!?!
2: hoppas att ingen av de där snygga killarna ser mig idag!!
3: jag är hungrig.. Kan det inte serveras någon mat?
4: alla är ju helt dumma i huvudet, varför förstår dom inte vad jag menar?!
5: Är det verkligen tillåtet att ha endast mockasiner och bikini på sig i skolan?
6: hehe råkade äta hela godispåsen själv, dags att smyga härifrån!

Johanna

1. Jag är så hungrig så jag snart exploderar!!
2. Poof, nu finns jag inte, hihi.
3. Jag vill också ha en kaka...
4. Varför stirrar alla på mig?
5. JAG FICK KAKAN!
6. Haha och ingen såg att jag va där. Jag kanske är en ninja? Hehe

Julia

1. RÖR INTE MIN KAMER!!
2. Fota inte mig...
3. Den sista kakan var ju min...
4. Seriöst håret, seriöst...
5. Fy tusan så snygg fjäder där borta!!
6. Haha... Personen bredvid mig fes just...

Anna

1. AAAH en galen läsare kommer mot mig!!!
2. Gömmer jag mig bakom det här trädet så kanske hon inte ser mig..
3. "HEEEJ LINA!". Tusan...hon såg mig...
4. "Vad har hänt med ditt hår?" En gren...duuuh..
5. Åh nej..det trycker på...aah vad ska jag göra?!
6. Oops..fisen smet ut. Nu drar jag...

Linda [fotoblogg]

1. Men alltså skojar du, ett prov på en måndag?!
2. Varför sminkade jag mig inte idag????? De där snygga killarna får ej se mig!
3. Vad ska man ha för kläder idag och hur ska man ha håret?
4. Kan man ha håret så här?
5. Är det idag vi har redovisning?!?!
6. Ojdå, sjukanmäler nog mig resten av dagen då.

Sofia

1.aaaaaah, ojneeejj, var det idag uppsatsen skulle va inne? Påriktig nää e, varför skall jag vara en sån klantskalle?!
2. Shit! Ougad där är "kalle klassakmrat" ojnej, han får inte se mig köpa godis shit va pinsamt! Best att gömma mig bakom nån hylla fort och låssas som ingenting!!
4. Asså vafaasen... Hur dom kan man va? Please i dont wanna live on this earth anymore... XD
6. Hahhah ouuups... Hoppas inte gänget märker att jag fes, bäst att bara simma med i stimmet här hähhähh ;D

Josefine Hellgren

1. F*n! Jag glömde att gå på toa och resan till Stockholm tar över 4 timmar! Utan toalett!!!

2. Nej. Nejnejnej. Mitt ex går på min buss. Det här händer ju inte.

3. Ingen kommenterar ju mitt roliga inlägg...

4. Du menar den här finnen?

5. Åh herregud, de har sex på bänken där borta!!!

6. Typiskt Stockholm.

Anonym

1• Du får ett sms: ska vi träffas /ngn kille du gillar
Du tänker: Nej inte nu! Jag måsta borsta håret, sätta upp de och sätta i hårspännen!



2• Nej! De är min chef som går där, och jag ser helt risig ut kanske kan jag gömma mejj. Ja, de kan nog funka, eller?



3• Nehe, jag som trodde jag var ledig också måsta jag gå till jobbet... EN FREDAGS KVÄLL!



4• Så du menar att det här är snyggt. -jahadu.. Den andra: -enligt mig kommer du starta en ny trend (; jag: -Nehehäädu!



5• Hööh! Måste värkligen gå på toa, men finns det toaletter på begravningar?



6• Haha, jag ligger först i matteboken.. Hehehe..;1

Emma

1. Ååh, jag kan inte se ut såhär med mitt hår! Jag står inte ut!

2. Jag får försöka gömma det så länge. Hoppas att ingen ser mig.

3. *Läraren säger att du måste sitta ordentligt och inte hålla på och gömma dig*

4. Tycker du att jag kan se ut såhär med mitt hår, eller? Va? VA!?

5. Oj, läraren har precis likadant hår själv! :O

6. Höhöhö, det här var ju lite kul ändå.

Moa Andreasson

1. vaa? Något i håret? TA BORT DET!
2. Någon jag känner? Om jag tar jackan över huvudet, ser det ut som en gubbe med krokig rygg, då känner de inte igen mig!
3. Jag blev igenkänd, som gubbe.
4. Varför tittar alla på mig, jag har inte gjort något!
5. Shiiit, en liten tjej bitchslapade precis en gammal man! Ska jag gå eller fortsätta titta?
6. Det var inte en gammal man, bara någon som hade dragit upp tröjan som jag! HAHAHA

Amanda

1. Aaahh, jag har en bad hair day och glömde min badhairday-mössa hemma!!
2. Åh nej! Där är den där gubben vars bil jag körde på förra veckan. *Jag syns inte...*
3. Ingen har sagt någonting snällt om att jag har uppsatt hår idag. Alla är så himla dumma!
4. Om du skulle kunna få låna min ring? Ehh, vet du hur mycket den här kostade?
5. OMG, vilken ful målning. Vänta, nej, det är en spegel. NEJ.
6. Haha kolla det där paret nere på gatan. Om de bara visste hur löjliga de ser ut!

(Lina du är jättefin och en stor inspiration! :D)

Paula

1. Mamma: "Jag glömde mjölken vänta här jag kommer strax."
Jag: "Skynda dig!"
*Kön blir mindre och mindre
*Det är nästan jag vart fan är hon någonstans?!
* Jag kan inte andas det är snart jag
* Det är jag
Kassör: Nästa
Jag: *Awkward smile samtidigt som jag darrar av rädsla (Skriker av skräck inombords!)
Kassör: ?
Jag: Svimmar
2. *Går från bussen. Det regnar. *Får väl använda tröjan då. *Snygg kille ser mig. *Snubblar. *Dör.
3. *Some people just need a high-five. *In the face. *With a chair
4. *Mamma letar efter sina glasögon
Jag: "Du har dem på huvudet, hur länge har du letat egentligen?"
Mamma svarar nonchalant: "Någon timme".
Jag (tänker): *Kan inte fatta att vi är släkt..!
5. *Någon på andra sidan gatan tappar den senaste versionen av iPhone på trottoaren
6. *Sitter och snapchattar på lektionen. *Läraren ser mig. *Oopsie
Du och din bff: LOL

elsa

1: Neeeej! Jag sa ju att hon bara skulle klippa det slitna!
2:å nej...där är hon den där jobbiga. Hoppas hon inteser mig!
3:nä, nu ska jag va tjurig resten av dagen för hon sa så.
4:daa liksom..tror du jag är trög eller?
5:Men gud! Han är ju helt naken!
6:Okej...inte skratta inte skratta, men dom där skorna asså!

Simon

4. Vadårå? Mitt öga ser inte alls galet ut? Eller?!

Tiffelina

1. Lyssna på mig för en gångs skull! Jag HATAR pyttipanna!

2. Åh nej, det är ju hon...

3. Jaja, träng dig förbi, du! Strunta i mig bara.

4. Du måste skämta? Ska jag verkligen se ut såhär?

5. Herregud! Vad har du gjort? Du är helt grön i ansiktet!

6. *Bubblande skratt* Han fes...

Annie

5. OMG vad snygga cowboyboots hon hade!!

Johanna

hahaha
1. OMG en fågel bajsade i mitt hår!!
2. Oj en vässla! Ät mig inte!
3. Men skärp dig, är det måndag igen?
4. Där bajsade fågeln, mitt där. Ser du inte?
5. Åhnej jag tappade kameran i vattenpölen...
6. Haha det gör ingenting, det var inte min kamera!

Liv

1. Du har just målat naglarna och sedan råkas du stöta till naglarna i något så du får värsta gropen i det nymornade lacket..
2. Ånej, inte han fyran vad pinsamt.. Bäst jag glömmer mig här borta.
3. Det finns inge gott i kylen, och inge glass heller.. Inte ok!
4. WTF?! Vaför gjorde hon så, såå korkat.. (du ler inombords för att du vet att du kan bättre hehe)
5. Du ser ett par på skoaln du inte sett tidigare som nu PUSSAS! dags att rapportera till vännerna!
6. Du har just sagt ett sjukt dåligt skämt (ingen skrattar), men själv tycker du att det är ganska bra så du vänder på huvudet och skrattar lite för dig själv hehe ;)

Sjukt kul grej! :D

Ida

1. OH MY! Jag tappade just mitt nagellack på mina kläder, nu är allt förstört jag kan inte gå ut ikväll.
2. Oooops... hoppas inte någon märker att det var jag som fällde den där dyra skålen i butiken just...
3.Varför skall syrran alltid få som hon vill!?
4. du skojar! Jag hade inte mitt hår såhär hela festen, hoppas jag..
5. OMG blev den där mannen just mördad?
6. "Jo farmor den här pannkakan är jätte "god".. Eller så inte...

Linnea :)

1. VAA? har jag en spindel i mitt hår? Hjälp!

2. Snälla se mig inte, snälla se mig inte, snälla se mig inte... F*N

3. Det finns inget att äta! Bara kakor, tacos, bullar, pizza, sallad, korv, mos... (osv)

4. Jag är mycket smartare än dig i alla fall, pfft.

5. Har du någonsin sett en snyggare kille än han där borta?

6. Jag fes nyss... Men jag tror att alla tror att det var hon bredvid mig som gjorde det.