Sitter på bussen!

Hahaha tack för era roliga meningar till bilderna. Superkul att läsa. Vill du också läsa eller skriva någon mening till bilderna kan du trycka HÄR :D







"Ofta, kanske till och med nästan alltid, försöker vi vara någon annanstans än här och nu på väg till ett bättre ögonblick, någon annan tidpunkt då allt ska bli bra och som vi planerar för eller önskar. Risken är att vi otåligt driver oss själva och inser inte att många ting i tillvaron tar sin tid"


Ett citat från boken Mindfulness i vardagen som jag läser just nu. Skriven av Ola Schenström. Rekommenderas!




Snart är jag framme i huvudstaden. Jag och min kusin ska snabbt åka till dit vi ska bo och lämna vår packning och göra oss iordning och sedan tillbaka in mot staden för att gå på konsert!! Hallå jag ska få se Miley Cyrus uppträda live. Äntligen!!! Det kommer bli grymt! Kanske hinner göra ett inlägg efter konserten ikväll, annars hörs vi imorgon :)


Bilder fotade med iPhone5 och redigerade i Mextures.
6
becca

Åh, vad häftigt! Lär bli en riktig show!

lovisa

helt underbara bilder i detta inlägg även från förra :)

Cornelia

Åh, men lyllo! Vill gärna se henne live

Elin

Kan man träffa dig imorgon?
Skulle passa för mig innan klockan 1 för det skulle vara jätteroligt att träffa dig och kanske ta en bild! :)

Linnéa Thell Jansson

Vilka coola bilder!!

Alexandra Eriksson / Design & Foto

Jättefina bilder!