Självporträtt med hår i munnen




Denna bild och en massa andra liknande bilder fotade jag för två veckor sedan och jag har inte gjort någonting med dem än. Så tänkte att jag borde ta tag och lägga upp. Vet inte riktigt vad jag tyckte om dem så här kommer en bild iallafall :) Tänkte ta sådana här bilder men det blev inge bra så jag satte mig lite upp i badkaret och det blev lite annorlunda resultat än jag hade tänkt. Men det var kul ändå att testa lite. Lite hår i munnen, jomenvisst, normalt!


Equipment
Canon EOS 5d Mark III + Tamron 28-75mm f/2.8 + Canon Speedlite 430EX II + Reflexskärm




Det blev ett väldigt sent blogginlägg idag. Har redigerat en massa bilder från Guldvargegalan som jag fotade i fredags, samt en film på 14 minuter och personalbilder mellan 12 och 20 idag. Så ja, fullt upp har jag haft denna helg. Imorgon ska jag ta en promenad till stan, posta bilder, njuta av solen som jag inte fick göra idag och svara på de senaste kommentarerna jag fått från er det senaste. Det blir också lite mer bildredigering, men inte lika mycket som idag, så jag kommer ha tid att sitta ute i solen ett tag också :D Hoppas på bra väder bara! Nu ska jag sätta på en film och äta något innan jag går och lägger mig. Godnatt :)
Fotograf Lina Flodins - Lina Flodins - Lina Flodins Photography - Självporträtt - badkar - bath - bathtub - linafoto - linafoto.blogg.se - linafoto.se - selfportrait
10
Annster

Fin bild :)

Emma Grann Fotografi

Snyggt!!

Josefine Hellgren

Alltså du är ju så grym så man smäller av. Snygg också!!!

Matilda

Älskar din sminkning! :)

Matilda

Superfin bild! (: du är jätteduktig på att fota!

Sofia

Jättefin bild :-D

Annster

Det var så lite :)

JOHANNA • Foto & design

Snygg bild!

Louisefoto

Så fin bild :)

Isabella - Szalai Fotografi

Du har så fina ögon! :)