Min lördag







Tidigt i morse åkte jag och mina föräldrar till Gävle för att hälsa på min farfar och hans sambo Liil.




Hur mysigt är det inte att åka tidigt på morgonen och få det underbara motljuset?<3 Så fint!



Sedan blev det frukost på ett ställe efter vägen. Skagenröra och räkor. Mumsigt!



Well... min bästa slappiga vardags outfit.




Två bilder på mig fotad av mamma, där jag ler med tänderna på en bild för ovanlighetens skull. Känns mycket härligare med ett leende, så det är något jag ska försöka börja mer med. Våga visa tänder. Japp.



Det bjöds på rykande het mat. Potatis, kalops, lingonsylt och kokta grönsaker!




Sedan bar det av iväg hemåt :) Är trött som attan och ska strax krypa ner under ett varmt täcke.



Hur var er lördag?

Gävle - Lina Flodins - roadtrip
20
Anonym

Låter ju riktigt mysigt! min lördag har ganska bra,
det har varit riktigt varmt och härligt här i skåne idag! :)

Matilda

Oj! Råkade skicka kommentaren utan namn eller nånting haha!

Sanna :D

underbara bilder! :D

Iselin Renée

Kjempe fine bilder, så flink du er :)

Alma Bengtsson

Min lördag var härlig! Åkte upp till kusinerna vid lunchtid för att vara barnvakt. Var ute i solen i timmar (nästan 20℃ i solen!).
Så härligt<3

Maria

Fina bilderna är som din mamma tog på dig!

Malin Sirviö

Fina bilder :)

Malin Sirviö

Fina bilder :)

PINKPIERCINGS.se

Mysiga bilder, jättefin bild på dig när du ler med tänderna! :D

alma

åh du är ju jättefin när du ler med tänderna!!

Becca

fina fina du !

Jenna♥

Dina bilder blir alltid så himla fina!!

Jossan

Åh vilket vackert leende!

Lina

Så trevligt! :-)

Joakim

Som alltid, helt underbara bilder med mycket känsla och närvaro! :)

Martina

Härliga bilder.
Och skagenröra och räkor är ju supergott. Man blir ju sugen. :)
Och även kalops är ju jätte gott.
Idag söndag åt jag kalops, ris, rödbetor och grönsaker.

Matilda

Åh vilka fina bilder! Du är riktigt duktig!

julia johansson

Vilken rolig dag och fina bilder! :)

Matilda - tonårsliv i rullstol

Åh gävle är bara en bit ifrån mig :D

Fotograf Julia Jonsson

Bilden på dig där du ler var fantastiskt fin, Lina! Mer sånt!