Ost- & salladsmacka





Har precis avnjutit en god ost- & salladsmacka med sallad från det vi odlat själva. Blir extra gott och lyxigt på något vis! Ska någon dag prova vår spenat som har växt som attan. Och dillen smakade vi på för någon dag sedan. Det är bara gräslöken som växer oerhört segt - och jag som trodde det skulle komma först och växa snabbast. Längtar till man kan klippa och ha det på moset, så gjorde jag alltid när jag var liten. Från början var det bara tänkt att jag skulle odla gräslök, men det blev visst mer än så... och det är jag glad för!!


Nu ska jag göra mig iordning för idag blir det shopping i Örebro :D
närodlat - odla - odla själv - ost- & salladsmacka - plocksallad - sallad
14
Sofia

Ser så himla gott ut!! :D

lovisasfoton

gud så gott det ser ut kan du inte lägga ut recept hur du gjorde det? :)

Svar: Rostade brödet i brödrosten och hade på smör, ost och sallad :D
linafoto

Veronica

Vad gott med egen odlad sallad :)

Myhrans

Åh så gott!

Ellen

Åh, jag älskar när man sår egen sallad!

Felicia

Gott :-)

Agnes

Så himla fin blogg! Hur får du till färgerna i dina videoklipp? Vilket program använder du? :)

Svar: Tack :) Jag använder Adobe Premiere Pro CS5
linafoto

yasmine mamma till dennis

mums

Joe

Kul med egen-odlat :)

Tess

Mums, vad gott! :) Kram

Jennifer

Hej! Jag är på jakt efter ett nytt objektiv men det finns ju så sjukt många att välja på, har en Canon. Om du skulle rekommendera ett fast (inte 50mm, ett sånt har jag redan) och en med lite zoom, vilka skulle du välja då? :)

my

Åh vad gott :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

Gottgott

Madelene Englund

Mums:)