Work in progress!





Äsch, släng på lite färg bara!


...tänkte jag när jag stod där med bakgrunden gjord (bild). Hade ingen aning om vad jag ville göra, så jag började med att måla med en mörkblå färg på ena kanten som sedan fick rinna lite samtidigt som jag vinklade canvasduken i olika riktningar. Aja, någonting kommer detta att bli tillslut. Efter att ha låtit tre av kanterna fått mörkblå och vit färg så började jag med ett öga helt spontant, och det märkte jag inte förrän jag hade gjort grunderna på ögat. Så jag fortsatte och resultatet blev bättre än väntat. Har fortfarande en hel del kvar som jag måste göra på den innan det blir en färdig tavla av det hela. Gruvar mig mest för överfransarna...

Jag är glad över att mitt intresse för att måla har växt till liv, tack vare bildlektionerna i trean på gymnasiet där jag fick prova på att måla med akrylfärg, för kul är det. Har aldrig haft tålamodet att stå och måla i flera timmar när det har funnits en kamera till hands. Ska bara köpa lite större och mindre penslar till framtida projekt :)


För er som undrar
Använder mig av akrylfärg (och blandar med vatten) på en canvasduk.
Lina Flodins - Målningar
60
i ❥ p h o t o - tilda

Du är gaaalet duktig på att måla!

elin

Men gud vad fint! Du verkar ju vara bra på allt ;)

Emma Grann Fotografi

Snyggt!

Simon Lindbäck

Riktigt fin! Älskar färgerna! Blir spännande att se det färdiga resultatet!

johanna

WOOOW! vad duktig du är!! önskar jag kunde måla.. men kan knappt rita en sträckgubbe så.. ^^

Emelie Lundgren Art & Lifestyle

oj så fint och kreativt!

Denise

Riktigt coolt :D

Hanna

Satan i gatan vad duktig du är! :D

Anton

shit vad duktig du är, ser skitsnyggt ut!!

Becca

Fiint Lina!!

Viktoria

du är verkligen sjukt duktig! Min första tanke var att det inte var du som hade målat det utan någon konstnär, haha, höga tankar jag har om dig ;) Well, you proved me wrong, helt sjukt bra!

vanessa

Men så fint!

Julia

MEN LINA!! Det där är verkligen sjukt bra. Wow alltså! Den där hade jag betalat mycket för att få hänga på min vägg. Fortsätt med måleriet, du är inne på helt rätt spår. Om du vill kan det nog öppna många dörrar för dig. Du är verkligen begåvad!

Anna Holm

snyggt!

Sara

Men herrejävlar vad snyggt Lina! Blev helt tagen! Den där tavlan skulle du lätt kunna sälja om du kände för det, men det tror jag inte du vill, eller? ;)

Du är så himla grym på allt, var kommer alla dina talanger ifrån? :D

Alma Bengtsson

Så fint!! Älskar färgerna!

Sofia

åh! superfint blev det ju! hoppas slutresultatet blir som du vill

Malin

Gryyymt snyggt!!

Olivia

Häftig tavla! Du borde absolut måla mera!

Amanda Jönsson

Oj gu va fin!

Koffe

Fantastiskt måleri, speglingen i ögat ger det där lilla extra. Målade själv mycket när jag var mindre sen blev det så att jag hoppade över till foto. Men visst skulle det allt vara kul att börja prova på att måla på canvas.

Isabell Edvinsson

Herregud vad bra du målar!

Anna

Snyggt!!

Linn

Men shit vad snyggt!! :)

Emma Berglund

Snyggt!

vendela sparr

Shit va fin

Evve-Normal is boing!

Shit :0 Visste inte att du kunde måla också :DD

Elin (Fotoblogg)

Åh vad fint du målat! Väldigt kreativt :D

Elizabeth

WOW! Fin!

Linda

WOW! Det här kallar jag naturbegåvning du har talang Lina:)))

Emelie

Gud vad duktig du är! :)

lindci.blogg.se

Åh vad duktigt du är!!

Linn

Vilken fin tavla! Du är jätte duktigt! Blev förälskade i det underbara ögat och färgerna som smälter så bra ihop! Ha det bra och tack för en fin och lärorik blogg!

my

Herregud vad fin!!!! :o :D

Matilda

Otroligt vackert! Du är ju liksom bra på allt! :D

Sanna

herregud vilken vacker tavla !!
Du är magiskt duktig verkligen, snacka om talang ! Den där skulle jag gärna ha hängandes hemma =) Läckra färger och fantastisk inspiration

Stephanie Nyberg

Den skulle jag vilja pryda min vägg med. Skitsnyggt Lina!

Louice

WOW vad fin! Du är så sjukt duktig!

Maja

Men oj vad du är duktig!! Den där hade jag gärna sett hänga hemma hos mig!

Ida

sjukt fint!

Sofie

Vad fin!!

Moa

Åh va fin bild! Du kan verkligen måla du! :) :)

Cassandra

Att du är så himla begåvad inom bild! Massa beröm till dig :D

Linnéa Petersson

WOW!! Otroligt snyggt gjort!! Älskar verkligen färgerna och det sättet du gjorde bakgrunden!!

Amanda

Helt fantastiskt, och så otroligt snyggt! :D

evelina

Wow!! Riktigt fint!

Lina

Otroligt fin! Älskar färgerna!

Josefin Borgman

Wow, vackert! Kul att du målar! :D

Malin Sirviö

Snyggt :D

Cornelia

Du är så otrolig på att måla! Önskar verkligen jag kunde/var lika bra som du

Frida

Åh vad fint, du är ju jätteduktig på att måla! :)

LOVISA [ foto & vardag ]

Så grymt duktig!

nathalie

Sälj tavlan! <3 Detta kan du bli rik på. Jag hade lätt kunnat tänkt mig å köpa den.

Amanda

oj vad grym du är! Finns det något du inte är bra på? ;o

joakim ekholm

Jag önskar att jag kunde måla sådana här bilder. Så otroligt snygg tavla! Skulle lätt kunna betala för en sån för att ha den hängandes på väggen hemma!

Lisa

Herregud vad duktig du är! Den är riktigt fin!

Julia Ivarsson

Herregud va snygg! Skulle lätt köpt en sådan :)

Charlotte

Duktig du är! :)

Jennifer Nilsson

Wow, vad fiiiiin! :D

Anonym

Vet att detta är ett gammalt inlägg, men kan du inte visa slutresultatet?