Ny bloggdesign!




Ett nytt utseende inför det nya året. Och förhoppningsvis ny inspiration!


Det kommer säkerligen att bli några ändringar här och där innan allt känns helt klart. Det har blivit mer fokus på bilderna och mer luft runt om texten i inläggen. Headern har jag gjort så den sträcker sig ända ut i kanterna. Har försökt i all evighet att hitta en bra headerbild, men denna känner jag blev bäst av alla jag testade. Testade med några landskapsbilder från USA först, men då kändes bara bloggen som en reseblogg vilket det inte är. Så denna bild som Jeanette har fotat på mig i Norge fick det bli som startbild, sedan kommer jag att slänga in andra bilder i bildspelet allt eftersom :) Tänkte också att jag ska försöka få menyn mobilanpassad så det blir lättare att navigera runt för er som inte läser bloggen på datorn. Ska klura på det!


Säg till om något ser konstigt ut!
Blogs - Fotoblogg - blogg - linafoto - Årets fotoblogg
30
Johan

Snygg Header.

Rebecka

Den var jättefin verkligen, du är superduktig! :)

Agnes

Snyggt!

Josephine Foto

Mycket stiligt!

Den ger ett proffsigt intryck!

Becca

Tjusigt !!

Simon Ferm

Hej!
Jag gillar din blogg jättemycket,
och jag beundrar din bloggdesign.
Jag gör själv bloggdesigner och jag undrar om vilken verktyg använde du för att få headern ändra sig varje sekund eller något sånt som du har uppe på bloggen, jättesnyggt. Isåfall kan du göra en tutorial om hur man gör? Skulle vara snällt! Massor kramar!

Matilda

Otroligt snygg header! :)

josefine stark spåls

Blev jättefint :)

julia johansson

Jättefin! :)

Lina

Så otroligt snygg!!

Frida

Jättefint!

Maja - wildpieces

Riktigt snyggt!

Frida

I vilket program gjorde du den bilden "welcome to Linafoto"? Jätte fint🌹

Svar: Hej Frida! Kunde inte gå in på din blogg för att svara. Bilden gjorde jag i Photoshop :)
linafoto

Alice

sjukt fint!

Cornelia

Riktigt fin design, som alltid. Du är definitivt min inspiration när det gäller kodning och färgscheman

Alma Bengtsson

Åh, blev ju jättefint alltihop! Älskar headern, riktigt snyggt :)

Josefin Borgman

Jag gillar den nya designen starkt! Bilderna känns väldigt mycket mer i fokus nu!

Ida

Supersnyggt och fräscht med lite nytt! :)

gud vilken fin blogg du har!

Hanna

Galet bra blev det! :D

Joakim Ekholm

Den nya designen är sjukt snygg! Gillar verkligen att du har dn sån stor oh bred header! :)

PINKPIERCINGS.se

Älskar din nya bloggdesign!!! :D

Ellen (alatariel)

Super snyggt! Gillar färgerna. :)

johanna

Snyggt, gillar att headern sträcker sig över hela sidan! :)

Ella Wirstad

Å vet att jag är svinjobbig nu som kommer med designfrågor, men vill verkligen kunna använda Dreamweaver när jag designar bloggen och vet att du lyckas göra det, så here it goes: hur importerar du din blogg till DW? Använder du FTP? Jag vet nämnligen inte hur jag får tag på de uppgifterna hos blogg.se, och de verkar inte vilja jobba med mig. Haha. Kram.

Jennifer Nilsson

Jag älskade din gamla design - och jag ÄLSKAR den nya! :D

Anton

din nya design är så grym snygg! tog idén av att lägga "om mig" och kategorier osv från dig eftersom det var så rörigt i min header! hoppas det går bra, säg bara till annars haha :))

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Otroligt fint det blev! :)
Du är himla duktig på design! :)

Moa - hobbyfotograf

Hur gjorde du för att få hedern till att sträcka sig över hela bloggen? Alltså från kant till kant. Det spelar ingen roll hur bred jag gör min header för den blir inte bredare när jag laddar upp den. Kolla här: http://mooastest.blogg.se

Nora bååth

Hur gjorde du för att den skall sträcka sig över hela sidan utan att contenten också följer med?
Håller på att koda om min blogg.se blogg men det fungerar inte :/