Idag har det varit en lugn dag





...men den blir snart inte så lugn.


Jag ska vara barnvakt åt min systerson Milian fram till klockan fyra imorgon. Men det gör inget, har njutit av denna dag annars så det känns okej. I morse var jag iväg på massage för min nacke och hals. Sedan hem och redigera bilder och varvat bildredigering med målning. Har börjat måla en till tavla i en annan färg där jag kommer måla ett kattöga. Min lilla misses öga tänkte jag.

Nu måste jag blåsa håret och packa ner kameran.. Förresten - Tusen tack för de fina kommentarerna i det senaste inlägget ♥ Ska svara er alla som kommenterat.
Lina Flodins
10
Stina

Vad fin den nya designen blev :)

Anna

Ska bli så kul att se dina tavlor. Du är ju riktigt begåvad!!

Sofia

låter så skönt med en lugn dag!

johanna

skönt med en lugn dag (om än inte kväll?) skulle också behöva det!

Emilia

Hej!
Jättefin blogg!
Lust att kolla in min? Skapade bloggen för drygt 3 veckor sen och skulle vara kul om du kunde skriva vad du tycker om bloggen! Snälla!
kraam

Joakim

Får man ställa sig i kö för att köpa en tavla? Den i förra inlägget var riktigt läcker!

Linnéa Alpsten

Härliga bilder! Hoppas du får en fortsatt bra vecka :)

Isabella Berger - Fotografi

Ditt rum ser jäkligt mysigt ut! :D

Elin (Fotoblogg)

Svar: Tack så himla mycket! Jag inspireras så himla mycket av din blogg och dina foton! :)

Åh vad skönt med massage! :)

Cassandra

Så härliga bilder du tar och tavlan som du gjorde var ju hur snygg som helst!