Fler bilder från lördagen









Favvobrallorna från Gina Tricot och nya smycken i gårdagens outfit. Halsbandet fyndade jag för 25 kr på Indiska. Så glad och nöjd med det! Och armbandet (finns att se på min Instagram@Linafoto) köpte jag i en butik i Gamla Stan för 39 kr. Linnet är från Carlings rea för några veckor sedan - Älskar symbolerna! Hatten är från H&M. Och så minns jag inte vart den svarta långa cardigan och skorna är köpta...
14
Jessica

Hatten är ju hur snygg som helst! :)

emma

fina bilder

Elsa

Rådiggar denna outfit!

johanna - flyttar till London i höst

Toksnyggt! älskar hatten!

my

Dör vad snygga byxor!

Sofia

Så fina bilder ju! Typ perfekt outfit också! :D
Älskar halsbandet!

Elin Andersson

hej, fick du mitt mejl? :)

Elina

Sjukt fina bilder! :D

Frida

Snygg stil!

leonor broberg

underbara bilder!

Charlotte

Härliga bilder! :)

JuliaJ

Fint med ljuset sådär :)

kellie

super fina bilder!
älskar halsbandet.

gå gärna in på min blogg och läs om mitt liv och en massa andra saker!
http://www.kellisan.blogg.se

Isabell

Åh vad fina bilder !