Precis efter att solen gått ned!












Hur underbara och "mjuka" blev inte dessa?


Detta var kvällen då jag drog med mig syrran, hennes man och deras två barn Mio & Milian ut till Fyren på Hammarö. Och ja, vilka underbara bilder jag fick till. Vattnet är så spegelblankt att jag typ dör vad fint. Vi bestämde att åka tillbaka hit någon dag och ha en riktigt photoshoot med barnen. Så ja, dagen efter åkte vi tillbaka till platsen och fotade dem, med vita änglavingar. Fast de bilderna får ni se när de hänger uppe på väggen hos syrran. Så ni får vänta ett tag till ;) Men jag lägger upp dessa sålänge.


Equipment Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 24mm f/2.8 IS USM
Models Mio & Milian
Fotograf Hammarö - Hammarö - Milian Pettersson - Mio Pettersson - Tagene Fyr
26
Maria Ekblad

Vad stämingsfulla bilder :)

Sofie

Så härliga bilder!

Alma Bengtsson

så harmoniska och fina!!

Johanna

åh första bilden!! <3 eller ja alla bilder var superfina men gillade den första liiite extra! :)

Frida - FotograFia

Helt fantastiska! Älskar ljuset och mjukheten i dom, riktigt fint :)

Becca

Jättefint !!

Matilda - tonårsliv i rullstol

Helt fantastiska bilder! Herregud Lina, underbaaara!

Martina

Otroligt vackert! Skulle vara kul att veta vilka inställningar du hade på kameran ;-)

erika

Grymt fina och stämningsfulla bilder! :) Jag gillar att dom känns så soft på nått sätt.

Kaffehörnan

Bara njuter av bilderna

maja

Jisses vad vackert! Vattnet är verkligen så blankt så att det ser ut som att man kan gå på ytan! Min favorit är nog den understa bilden! :)

Hanna

Helt otroliga bilder, helt galet vad duktig du är! :D

my

Sjukt fina bilder!

Jarina

Åh så jag längtar efter att få se änglabilderna nu! Dessa bilder är också jättefina :)

Magda

Åååh gud vilka underbara kort!! Första kortet på båda killarna var ju magiskt, man tänker sig att det verkligen finns en hel historia bakom det kortet! så himla fina!

Johanna

Du är så duktig på att redigera och ta bilder! Asså verkligen sjukt!!

Veronica

Vilka underbara bilder!

Karolin

Kan vara de vackraste, poetiska och mest epic jag sätt på länge. WOW

Fotograf Maria Carlsson

Så sjukt fina bilder! Älskar nr 1!

Fotograf Annie

Superhärliga bilder :) Stämningsfullt och stilla :)

Nora

Helt makalöst underbara bilder!!!

Amanda

sjukt fina!

Silje

Vilka härliga bilder, du har verkligen tallang :)

Designtjejen/Emmelie

Vilka fantastiska bilder!

fotografvesna.se

underbara bilder