Fototräff i Göteborg




Anmäl dig till en fototräff i Göteborg


Nu är det bestämt! Lördagen den 26 april 13:00 möts vi upp i centrala Göteborg där ni får fotografera Felicia i stadsmiljö, med tips och råd från mig. Ni har även chans att ställa frågor till oss. Träffen kommer att pågå i 2-3 timmar. Du anmäler dig genom att skicka ett mejl till oss där ni skriver att ni kommer. Vi återkommer sedan på mejl till er om om exakt plats. In på fotamedoss.se och bläddra längst ner på sidan för att anmäla er. Ni har fram till söndag på er att bestämma om ni vill komma. Hoppas vi ses! :D


Hemsidan
Facebook
Instagram


Vanliga frågor
Ȁr det gratis? - Japp
»Någon åldersgräns? - Nej, alla åldrar är välkomna!
»Är det begränsat antal platser? - Nej det är det inte. Alla som har en kamera och ett glatt fotointresse ser vi fram emot att få träffa!
»Behöver man kunna kamerainställningar? - Nej, men helst ha lite koll.
»Får jag ta med min kompis som inte är fotointresserad? - Vi kan inte säga att du absolut inte får det, men vi ser gärna bara fotointresserade på träffen då den är speciell. Det är bra om man har ett intresse för fotografering och viljan att utvecklas :)
FOTA med OSS - Fotamedoss - Fotografering - Fototräff - Göteborg - fotamedoss.se
11
Emma

Jag har nu tipsat om din blogg på min blogg, haha vad sulligt det lät, hoppas att du blir glad iallafall! :D

Hanna

Åh, äntligen i Göteborg!! Hoppas verkligen att jag får och kan. Jag är 13 år, går åldern bra?
Kram <3

sabina

Hade varit kul om ni hade kommit till Helsingborg någon gång!

Sofie

Åh, om det hade varit veckan innan så hade jag absolut kommit! Ska vara i Göteborg över påsk så det hade varit hur kul som helst! :)

Jessica

Å va kul! Detta vill man ju vara med på :)

Linda

Anmälade mig precis! :D

Emma Grann Fotografi

Neeeej! Du skojar! Så har jag ju inte kommit hem än :( åh kom tillbaka till Göteborg någon mer gång!

Är du kvar i Göteborg flera dagar? I så fall bokar jag kanske en foto-session med dig? Om du fortfarande gör sånt :)

Peach

Åh jag hade jätte gärna velat komma men jag jobbar då å jag börjar 12.30. :(
Kommer ni ha någon mer sådan träff i sommar?

Kramz ♡/Peach

Astrid

Hej! Jag anmälde mig och min kompis igår kväll. Jag undrar om man ska få något sorts bekräftelse-mail eller om man automatiskt är anmäld. Jag skulle gärna ha ett svar på anmälningen via mail då jag inte är 100% säker på att den kom fram.

Svar: Det kommer ett svar på måndag med mer info :) Har fått ett från Astrid & Sara, om det är ditt mejl.
linafoto

Moa Andreasson

åh skulle så gärna vilja vara med, dock vill jag inte gå själv och den enda av mina vänner som är lite intresserad av foto är inte såpass intresserad att hon vill följa med :C

Olivia

Vill jättegärna gå men förstod inte att det fanns en deadline på anmälningen.. Jag skickade in ett mail i måndags men antar att jag inte kan komma då? Tråkigt, såg fram emot det :/