FOTA med OSS - Göteborg 26 april 2014





FOTA med OSS i Göteborg!!


Nu har jag kommit hem, laddat in bilder och käkat mat. Det har varit två intensiva dagar i Göteborg. Idag hade jag och Felicia vår fototräff väldigt centralt i staden. Det blev ingen "miniträff" som vi hade tänkt från början, utan vi blev en hel hög där som stod och fotade och vi fick väldigt mycket uppmärksamhet från människor som gick där. Det var jättekul iallafall och vi fick strålande varmt väder. Solen stod högt på den klarblåa himlen. Så vi är nöjda med dagen! Det verkar också som att de som var med var nöjda. Längtar efter att få se era bilder! Ni får tjuvkik från mig imorgon + redigeringstips!

Ett stort tack till modellerna Jenny, Therese, Jummi, makeupartisten Annica och såklart våra sponsorer Grazette of Sweden och Ztory.




Lägger in några screenshot-bilder från det jag filmade:




FOTA med OSS - Fotamedoss - fotamedoss.se
9
Alma Bengtsson

Vad härlig bilden på oss med kamerorna blev!! :D

Svar: Ja, ett riktigt fint gäng! :D
linafoto

Sofia

åh vad skoj! :D

Elin

Ser riktigt roligt ut! Jag skulle lätt komma om ni hade en träff i Stockholm! Kram!

Rebecka Stålbrand

Haha, bilden på oss med kamerorna blev riktigt rolig! :D

Ser fram emot tjuvkiken imorgon! Hoppas att något sådant här anordnas i Göteborg någon mer gång!! :D

Sofie

Åh vad roligt det ser ut! Om ni kommer till Östergötland någon gång så är jag mer än gärna med! :D

becca

Vad kul att det kom så många :D

Maria Ekblad

Åh vad roligt det ser ut! Synd att jag inte kunde vara med, hoppas på fler tillfällen i framtiden :)

Josephine Einarsson

Tack för en rolig dag! Det var jättekul att träffa dig och träffen var jätterolig :).

Koffe

Att jag inte visste om detta! Vilken otur. Aja, ni verkade ha kul åtminstone :)