Julia Jonsson







Har ju glömt att visa några fina bilder jag fotade på Julia när jag var i Stockholm senast. Hon är själv fotograf och ville ha lite bilder som hon kunde använda på sig själv i olika sammanhang. Kommer meddela nästa gång jag är i Stockholm (eller någon annanstans i Sverige) om det är någon som också är intresserad att få lite bilder på sig själv. Älskar verkligen porträttfotografering!!

Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 85mm f/1.8
Julia Jonsson - Juliasfotografier.se
26
johanna

åååh ja hojta till nästa gång du är i sthlm! :)

Maja

Fina bilder! :D

Sannah Nilsson

Hur får du ögonen så himla fina och att det ändå ser naturligt ut?:)

Elise

Älskar första bilden! :)

Fotograf Emma Haag

Men vilket ljus, och underbar bokeh på första och sista bilden! Kom ner till småland och fota lite såna porträtt åt mig, hade behövts, haha! :)

Fiffi

Åh vilka underbara färger! Kan du inte visa hur du redigerade dessa bilder? :)

felicia

fina bilder :)

Matilda

den svartvita bilden var ju huuuuur fin som heeelst juuuu :o grymt fin! :D

Emma

Så otroligt fina bilder! :)

Jossan

Ååh, så fina bilder!

LOUISEFOTO

Fina foton :)

Anna

Vad säger du till dina kunder om att redigera dina bilder du tagit? :)

Johanna

Fina bilder! :) Du har en jätte fin blogg!

Becca

Jättefint Lina!

Julia Jonsson

Tusen tack Lina! Jag är supernöjd!

Emma Berglund

Å vad fina bilder!

Ida Gustafsson Photography

du är verkligen så grym på att få så himla fint ljus i dina bilder lina!!

Hannah -Foto och vardag-

Sjukt fina bilder♥♥♥

Emelie Wahlund

Hur har du fått ljuset så fint? :o Det är verkligen inga skuggor i hennes ansikte. Är det naturligt ljus?

caroline

Wow!! Du är sååå duktig lina, helt otroligt!

Cynthia

ååh så duktig du är! :)

Ellen (alatariel)

Åh så fina bilder!

Mikaela

Otroligt fina bilder!

Kika gärna in här-- >

Anonym

Hej skulle vara super snällt om du kunde svara på den här frågan!
I våras så köpte jag 50/f1,4 till min Nikon! Och jag försöker fota manuellt med den så gott det går, men fokuseringen blir super konstig när jag fotar på M, den vill knappt fokusera och när den väl fokuserar "rätt" då blir bilderna ända suddiga när dom kommer upp på datan. Och när jag ser på alla bilder du tar så ser det inte ut som att du har det problemet, vet du vad jag ska göra? Behöver verkligen hjälp :(

CHARLOTTE

Gud vilka fina bilder! :)

Tove Kjaerran

Wow, fantastiskt ljus!! :D