Fototräff i Karlstad?





Efter många förfrågningar om jag kan anordna en fototräff här i Karlstad, så har jag och Felicia idag varit på UNO för att planera en fototräff. Vi har tänkt anordna en inspirerande träff för fotointresserade där ni får se hur jag och Felicia jobbar, samt få testa fotografera själva + en massa annat hemligt skoj!

Nu vill vi bara veta om det finns något intresse av att vara med?
Kommentera här nedan! Träffen kommer att hållas i Karlstad i slutet av oktober.
Detta är inget bindande, bara för oss att veta intresse :)
Felicia Olsson - Fototräff - Karlstad - Lina Flodins - UNO
64
Elin Brolin | Foto och mode

Tror inte att jag skulle få gå! :( Det är alldeles för lång bilresa till Karlstad, men jag skulle hemskt gärna ta mig dit!
Ugh, jobbigt livet är...

Louice

Om ändå Karlstad låg närmare.. Alldeles för lång resa för mig tyvärr, annars hade jag verkligen velat gå!

Elin Andersson

jag & maja skulle kommaaa!! :)

Sissie

Bor tyvärr alldeles för långt bort men hade absolut kommit om jag hade haft möjligheten! Kan ni inte ha en i Göteborg? ;)

Elin Davidsson

Åhh, aldrig varit så lycklig att jag har lägenhet och går på skola i Karlstad. Helt klart intresserad! :)

Linnea - fotografering -

Jag skulle jättegärna vilja vara med :D
Bor i Karlskoga så det blir nog inga problem :D

Johanna

Jag skulle jätte gärna vilja komma men vart är det och vilken tid?

Svar: Den infon har vi inte gett ut än, men det är en helg i slutet av oktober iallafall. Nu kollar vi bara intresset om det skulle kunna gå att anordna :)
linafoto

My Larsen

åhh jag är intresserad!! :D

Anna

Absolut! Har längtat efter att nåt sånt ska arrangeras i Karlstad!

Johanna

Kan du mejla mig om det för jag kanske kan komma om det är på en helg :) :) jag är jätte glad :D

Svar: Mer info kommer isåfall på bloggen framöver och info om hur man anmäler sig :)
linafoto

sanna funeland

åhhh vad kul!! Jag kommer absolut

Filippa

Jag kommer absolut :D

Sandra

Absolut! Låter superkul!

Linnea

Jag är VÄLDIGT intresserad!

Emma

Jag är helt klart intresserad! Vilken rolig idé! Hoppas hoppas hoppas att de blir av och att jag kan komma dit från sthlm. <3

AvantiLouice | Foto

Ja Absolut!!! Vore skitsköj!

Lina

Skulle vara jättekul!

Amanda

Åh önskar man bodde i Karlstad ibland alltså D:

▲Annika▼

Det skulle vara jätteroligt, äntligen något som händer i staden!

Frida

Låter jättekul! men jag bor i stockholm och har ingen möjlighet att ta mig igenom Svergie på egen hand

Matilda

Jag är intresserad men det är lång till karlstad ifrån halland/kronobergs län :P

Olivia

ELLER! Så kommer ni till Göteborg :D Det finns massa fina ställen att fota här! :D

Veronica

Ja! Va kul:)

hanna nilsson

låter hur kul som helst, jag är absolut intresserad!

Lisa Andersson

Va kul! Jag och en kompis är intresserade:)

Nessa

Skulle jättegärna vilja vara med! Man utvecklas ju så sjukt mycket genom att vara med på fototräffar! :D

Jennifer [fotoblogg]

Det vore hur kul som helst!

sabina

Jag hade velat komma!

Alma Bengtsson

Jag och min vän Julia är intresserade!!

Cyber- life with autism and art

Ganska roligt när man gör en sådan träff och möter upp sina läsare. :)

Ellen (alatariel)

Åh vad kul idé! Tyvärr bor man ju i Finland! :D

Emilia

Åh, gud vad jag skulle älska att få gå på det!

teresia

helt klart! endast en fråga, om det kostar och vad i så fall? :)

Svar: Det kommer vara gratis :)
linafoto

Johanna Svärd

Ja! det skulle vara jättekul, har alltid velat gå på fototräff, men det har alltid varit så långt bort..

Kajsa

Jag skulle definitivt komma, om jag lyckas ta mig dit!

erica björkander

JAAA :D

Maja

Vad roligt! :D

Mysan

Fin blogg:)

Rebecca

Jag och några kompisar kanske kunde komma, bor inte så långt ifrån :)

Sara Björk

Har en bit att åka från Örebro men kommer gärna om man får? :)

MLiSAN

Absolut intresserad!

Julia

Kommer absolut om det bli av!:)

Julia Storm

Åh varför i Karlstad, hur långt som helst dit :( kan ni inte ordna i Stockholm igen? :D Eller i Dalarna hoho 8-D

Svar: Fototräff.com kommer ordna träffar i Stockholm framöver. Detta har inget med det att göra utan detta är en träff som jag och Felicia ordnar i vår hemstad Karlstad :)
linafoto

JOHANNA • foto, design & vardag

Jag bor på Hammarö så skulle absolut överväga att komma :)

Moa

Åh va roligt, ja skulle nog komma! :D

Elise

Åh, det skulle verkligen vara jätteroligt och intressant! :) Kommer det att kosta mycket att gå? :)

Frida Martinsson

ÖÖÖÖH JA! Har alltid velat åka till Stockholm på dina fototräffar, DETTA ÄR ETT MÅSTE!!!!

matilda

GUD VAR KUL! JAG KOMMER LÄTT

Alice

Åååh vad roligt! Jag vill verkligen gå på det! Ha fototräffen i Göteborg!!! :D :D

Hanna

Skulle vara jättekul!

pauline

Det hade varigt jätte kul!

johanna

det skulle vart sjukt kul att komma ! :D ska tjata på päronen, haha

Anonym

Det skulle vara så kul! :D

Emma Andersson

Självklart att jag kommer när det är hemma i Karlstad! :)

Mia

Ja! Jättekul!

Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad!

Låter roligt :)

Isabellaanastasia

Det skulle vara super roligt och jag är definitivt med om jag fixar transport!
Kommer det kosta någonting utöver transporten? :)

Sara

Är absolut intresserad! =)

Tiff

Låter jättekul! Är absolut intresserad!

Sanna Andersson

jag vill absolut vara med !!
Vill inte missa det för något i världen ! =)

Johanna

Jag skulle gärna komma!! :D

Frida

Jag är lätt på! :D

Hanna

Det skulle vara så grymt kul! Men tyvärr så bor jag alldeles för långt borta och kan inte ta mig till Karlstad själv. Skulle ni inte kunna ha en i Göteborg någon gång? ♥

Anonym fotograf

Skulle nog gärna komma, beroende på när