Bilder från dagens loppis







Nu är påsen med alla kläder mycket mindre än den har varit. Nu åker kläderna som inte blev sålda tillbaka ner i förrådet igen och väntar på nästa loppis. Det var jättekul, så jag kommer absolut göra detta fler gånger :D Jag hade med mig Moa som sällskap som också behövde sälja en hel del kläder. Mio var med i några timmar, sedan tröttnade han... haha. Är så trött i benen nu och jag skulle vilja sova, men måste bli klar med några bilder och göra ett bildspel till en kund först.

Sitter just nu på mina föräldrars sega dator så det går inte så fort. Min har kraschat, så väntar på en ny hårddisk som jag hoppas postgubben levererar snabbt, så jag kan börja jobba på min snabba dator snart igen.


Angående mer info om fototräffen. Det blir försenat då vi väntar på att få vår hemsida godkänd. Yes, vi har gjort en egen sida för fototräffen och det tog lite längre tid än räknat. Så ni vet :)
I2 - Karlstad - bakluckeloppis
10
Sofia

Härliga bilder :-)

Ida

Fin blogg.

vendela nilsson

Vad kul med loppis!

JUNITJEJ

Vad kul och smart det är med loppis!

sanna

åh älska loppis!

lena lindroth

Va kul :P

Becca

Ser väldigt trevligt ut ! :)

Julia

Kul med loppis,super bra blogg! Dina foton är av kunglig kvalité

Ellen (alatariel)

Verkar ha varit super kul! ^^

Sarah

ååh den där vita stickade koftan på första bilden ser ju mysig ut <3