Light it up






Hittade ett inlägg jag hade gjort 2009 --> HÄR <-- och fick inspiration till att ta liknande bilder, så jag gjorde det. Fotade i spegeln i ett mörkt rum med en slutartid på runt 8 sekunder och bländaren på 11. Lyste med en ficklampa på mobilen på de ställen jag ville att det skulle vara ljust. Blev nöjd men inte helt nöjd. Ska ta nya någon dag där jag målat naglarna och gjort ren kameran, haha!
Fotograf Lina Flodins - Intervju Linafoto - Lina Flodins - Ljuskonst - Måla med ficklampa - linafoto
25
Maria

Jag gillar det! Jag gillar dina lite mer abstrakta bilder :)

selmishiz

coola bilder :D

Emelie

Häftiga bilder!! :D

my

Gud så häftiga bilder!! Kan du inte göra en video nästa gång du fotar? :)

Linnea - Foto

Sjukt coola bilder, kan inte du göra en video eller något där du visar hur man tar sådana bilder? hade vart jättekul

Jossan

Haha så himla coola bilder! Blev verkligen inspirerad nu :)

Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF

Gillar dem :)

Evelina

Hur tar du bilderna? Jag kan inte se videon, för att det står att den är privat...

Svar: Nu är den inte privat: http://youtu.be/OuteSiUw4S0 :)
linafoto

Simon G

Coola bilder, gillart! =)

David

Du har alltid haft väldigt bra smak och en väldigt bra fingertopp känsla att hitta på bild idéer som fungerar bra!

Ellen (alatariel)

Sjukt nice bilder! Det här vill jag också testa! :D

Lisa Höök

Åh kameran <3 Sparar till den, snart är den min bebis! :D Jätte tuffa bilder, ska absolut testa!

Emma

Häftigt! det får man ta och prova någon dag!=)

Becca

Du är så kreativ ! :)

Elin

Super coola bilder, det där måste jag prova! :D

Lina

Häftiga bilder! :D

Micke

Spännande idé, jag har försökt mig på något liknande. Då använde jag mig av multiexponeringar. Det är riktigt roligt att experimentera med, man vet aldrig vad man får ut för än man har testat.

HANNA

riktigt häftigt!

Ellian ~Veckans blogg

fina bilder

Ebba

Wow! Vilka häftiga bilder!!!

Anna

Det märks verkligen att du utvecklas!

Cornelia

Vilken fin liten reinkarnation, resultatet blev hursomhelst riktigt fint.

Mikaela

Snyggt :)

Julia

Skulle bli jätteglad om du kikade in! Imorgon bär det av till Kina, och du blir inte besviken ---> http://juliaalbertine.blogg.se

Raghda Harahsheh

coola läskiga foton! hahah :D