FOTA med OSS









TUSEN TACK till alla inblandade idag!
Fototräffen FOTA med OSS som jag och Felicia har anordnat gick av stapeln idag och den blev riktigt lyckad och många gick hem med fyllda minneskort och glada miner, så det tycker vi var himla härligt. Bjuder på några snabba bilder från när deltagarna fick vara med mig och Felicia och fota. Det är så sjukt kul att leka med strålkastarljus och många bilder riktigt blev bra. Och deltagarna fick en hel del asfina bilder. Jättekul att så många blev nöjda med bilderna. Hoppas ni redigerar järnet nu för jag är så nyfiken på att få se slutresultatet!!


Jag kommer att vara borta från bloggen i några dagar till. Dock kommer ett erbjudande upp imorgon om något som har med ordet gratis att göra. En liten tröst till er som inte kunde komma / inte fick plats på fototräffen :)


Den här videon fick de se på träffen...




Ses vi imorgon (28 oktober) på UNO klockan 16.30? I samband med vår utställning ♥
FOTA med OSS - Felicia Olsson - Fotograf Lina Flodins - Fototräff - Fototräff 2013 - Fototräff Karlstad - Fototräff i Karlstad - Lina Flodins - fotamedoss.se
21
Sara

jättefina bilder :)

Maria Orre

Ser ut som ni hade en kalas rolig dag!

Svar: Ja, synd att du inte kunde komma! :/
linafoto

Elise-Fotoblogg

Tusen tack till er!! En riktigt suverän fototräff!! :D

Liinn

Låter helgrymt! :D

Jarina Leskinen photography

Åååh jag skulle så gärna vilja vara med där nästa gång! Skulle typ vara min högsta önskan att se er - ni är så duktiga! :)

Sofia

Så fina bilder :-)

Sanna Andersson

här är ett inlägg ifrån mig

http://moonzanna.se/2013/october/fota-med-oss-traffen-2.html#comment

David

Det var rätt många fina bilder trots en blogg paus vecka! :)

Amanda CL

gud vilka fina bilder!

Tess

Ser grymt snyggt ut! :) Kram

my

Döcoola bilder :D

Maja

Fina bilder! :D

Tora (torahansson.blogg.se)

Ser ut att ha varit helt åzuuuum

Esmeralda

Vad fina bilder :)

Elise-Fotoblogg

Nu har jag laddat upp några foton ifrån igår om du vill kika in :) Men det var en sak jag tänkte på, modellen i studion Johanna Axelsson, hade hon någon Webbplats eller då?

Becca

Vad kul att det blev så lyckat ! :) Snygga bilder som alltid.

Vanessa Ljundahl

åååh så fina bilder :) tog du också bilder på felicia som kommer komma upp sen ?:)

Jossan

Så snygga bilder!:)

Sofia

Fina bilder!

Tina

Åh gillar bilden med spegelbild =)

Hanna

Verkligen grym fotograf är du! Helt fantastiskt :))
Såg en av dina videor, superbratips måste jag säga, så passade på att tipsa om den! www.kalejdoskop.blogg.se

Kramar <3