Affischer




Affischerna är gjorda av Noboxsolutions och bilderna är fotograferade av mig.









Glöm inte att spana in Behind The Scenes - bilderna.
Företag - Företagsfotografering - Karlstad - Reklambilder - Reklamfotograf - Reklamfotograf i Karlstad - fotograf - fotograf i Karlstad
18
David

Bra gjort! Man kunde se även för 3-4 år sen att du kunde klara av vad som helst. :)
Jag minns att det var lite "mini" bilder av Karlstad för ett tag sen. Jag undrar om du fick idén från "Jamie Olivers Mat resa"???

Svar: Tack :)Aldrig hört talas om hans matresa. Bilder med miniatyr-effekt finns överallt :)
linafoto

Emma

Duktig du är!

m v p h o t o s

Du är så oerhört duktig! *o*

Jossan

Alltså wow, så snyggt ju!

julia johansson

Fina bilder!

David

svar: Okej, jag fattar nu, tack. :)
Fantastisk header bild btw!!!

Madelene Englund

VA snyggt.
Riktigt kul det måste vara att se de lite runt om på stan:D

Becca

Bra jobbat Lina !

Emma

Kul! :)

Anna

Åh vad häftigt att ha sina egna bilder hängandes på stan!

Henrique Lundgren

Grattis! resultatet blev riktigt snyggt

Linneaellinore- FOTOGRAFERING

Åh vad duktig du är!

Maja

Vad roligt! :D Jättefina bilder!

Anna

Du verkar som en så härlig person och en fantastisk fotograf så valde att göra en illustration av dig. Du kan hitta den på min blogg så kika gärna in och säg vad du tycker!

http://annadarner.blogg.se/2013/october/illustration-lina-flodins.html#post-comments

Jessica - Foto

Åh vad roligt! Jättefina bilder dessutom (som alltid) :D Måste även säga att det är jätteroligt att du svarar på kommentarer det gör alltid min dag ^^

Hanna

Så grymt duktig är du!! :D

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

åh vad roligt för dig , grattis :D

Ellen (alatariel)

Måste säga att dessa bilder är väldig roliga. :D