Tävlingstips: Vinn en bloggdesign




Noboxsolutions är en reklambyrå som jag har gjort mycket fotouppdrag åt. Nu har de en tävling för alla bloggare. Speciellt för de som är trött på sin design och vill ha den kodad av proffs! Det du behöver göra är att fotografera en bild som visar ditt bästa bloggställe.

All info om tävlingen finner du HÄR :)
2013 - Bloggställe - Karlstad - Noboxsolutions - Reklambyrå
6
Vanessa

Aah verkar intressant! Men kan redan koda själv så tror jag avstår :) fast dock inte som ett proffs men jag e nöjd med min design :3

David

Är du med i tävlingen??? Man ser en del bilder av dina fötter här på bloggen och det finns en sån bild i tävlingen.... känns som jag har sett bilden förut!? :)
Hoppas att allt är bra med din rygg!

Svar: Nej det är inte min bild och mina fötter. Hehe :)
linafoto

TIDSTJUVEN

Tack för tipset om tävlingen. Jag var givetvis tvungen att delta, för jag är i desperat behov av en uppgradering av min trista bloggdesign.

Nu håller jag tummarna för att någon vill rösta på min bild. :) ♥

Sofia

vad kul med en tävling! kodar dock helst min egna design även om jag inte är proffs :)

David

Okej, säg till bara om du skickar in en bild. Dina fötter skulle få min röst haha. :)

Jossan

Kan du inte ge lite tips på hur man tar mysiga och fina bilder på julafton? Tycker att det är så svårt, det blir alltid påtvingade familjebilder i dåligt ljus, haha :)