Melodifestivalen i Karlstad







Då är melfesten slut här i Karlstad men oj vad kul det har varit. Säger stort grattis till Robin och Anton som gick till final i andra chansen, precis som jag hade tippat på. Bjuder på några bilder på Robin, Anton och Ulrik här ovan.

Spana in Instagram@linaflodins för fler bilder :)
28
LisensFoto

Snygga bilder! :D

unwanted

bilder på snyggingarna

Erika - fotoblogg

Snygga bilder!

Emma

Jag träffa Robin och Anton igår backstage. Även Jedward. :P Synd att jag inte gillar någon av dem.

Svar: Jedward hade jag velat sett/träffat :/ Annars var Måns den bästa jag träffade igår //Måns-fan
linafoto

ragdis

fina bilder :D

Maja

Fina bilder! :D

M

Anton är jävligt lik Erik Saade =)

Elin

Nei GUUUD va snygga bilder!! <3
O Emma, sjukt avis på dig. E ett stort Jedhead ^^

E de bara jag, eller tittar Ulrik in i kameran på sista bilden?? :)

Svar: Haha jag vet inte om han tittar på mig eller någon bredvid. Känns som någon bredvid tycker jag. Svårt att säga :)
linafoto

Marie Bergman

Jag som önskade att Erik skulle gå vidare. :) Men men, det blir nog bra ändå. :)

Ylvaminnie

men jag tror jag dööör så snygg Anton äääär!

Anna

Sjukt snygga bilder. Älskar den sista där det ser ut att han titta förbi alla och sedan på dig. SNYGGT!

aliengirl- art is my life

Så himla roligt att dom 2 gick vidare till Final. :D

Josefin

Sv: haha, ja ellerhur! Ska sätta upp det på väggen! ;)

Nina

Helt klart rätt låtar som gick vidare igår, jag har nynnat på Begging hela morgonen!

Jennifer Nilsson

Klockrena bilder - särskilt dem där Anton och Ullrik tittar IN i kameran! :)

Bea

Vad kul!

Rebecca

Kul att du var och såg dem. Tyvärr var jag bortrest denna helgen när de var här :/

Olivia

Är du seriös, omg, avis! skit snygga bilder btw

Tora

Unferbara bilder med fina motiv ;).

Evve-Normal is boring!

OMG ULRIK <33333

Elin Strååt

Anton och Robin var verkligen värda finalplatsen, blev så glad att de gick dit! Fina bilder!

Ida ♥♥

ÅÅÅÅH FÖRSTA BILDEN!! <3

Frida

Hur fick nu de att kolla in i kameran???

Svar: Ropade "Heyy kolla in i kameran". Haha, nej det gjorde jag inte. Jag vet inte riktigt. Jag kollar i kameran väldigt ofta och knäpper en bild så fort de kollar in i kameran eller åt mitt håll :)
linafoto

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Tycker Martin Rolinski skulle gått vidare. Lite synd :)

my

åh hoppas att anton kommer hit till birsta city eller något. De brukar ha så och vill så gärna se han. Så otroligt bra och snygg :D

Sofia

Fina bilder :-D

Koffe

Åhå, så man kan säga att du var en riktig pressfotograf den dagen!

Kaffehörnan

Godmorgon. Vad sköna bilder du fotat