Fota istället för att sova




Igår natt när jag egentligen skulle gått och lagt mig lyssnade jag på en låt (som förövrigt är sjukt bra) och blev på bra humör, så jag började locka håret. Sedan gick jag in i min kategori självporträtt och fann dessa bilder som fotades i oktober förra året. Jag blev inspirerad till att sminka mig vit runt ögonen, så jag började sminka mig, klockan två på natten...

När sminket var på plats tänkte jag att okej, nu måste jag ju fota lite, annars har jag ju sminkat mig i onödan. Så jag satte upp kameran på stativet och körde igång. Under fotograferingen satte jag upp håret och hittade ett diadem som har tillhört min syster en gång i tiden. Lekte lite prinsessa i den. En sur prinsessa, haha, nej jag gillade inte riktigt de bilderna. Försökte göra en klänning av en tygbit som jag har hade vid en fotografering för två år sedan. Nja, det blev nog bara konstigt.

Tänkte att ett band runt huvudet kanske skulle bli coolare, så jag tog pannbandet i hopp om ett bättre resultat. Blev mer nöjd med de bilderna och den första bilden var det bästa jag kunde skapa inatt.


Ja, det var berättelsen om dessa bilder.
31
Ellen Johansson

Väldigt häftiga bilder! Älskar stilen på dig men även bakgrunden. Bra jobbat!

Svar: Tack! :)
linafoto

julia johansson

Sjukt häftiga! :)

Matilda ♥

gud vilka häftiga bilder! jättefina!

Lisa

Du passar i rött hår =)

Sarah

Så grymt bra bilder! Du är som mest kretiv och får som mest inpiration på natten märker man ;)

Svar: Ja, tydligt det haha :D
linafoto

My Vestlund

grymma bilder Lina! =)

Svar: Tack så mycket My! :)
linafoto

MICAELAS

Gud så snygga bilder!!

Svar: taackar !! :)
linafoto

Alma Bengtsson

Jättefint ju!!

Svar: Tack Alma :D
linafoto

Evve-Normal is boring!

Sjukt coolt! Du är ju awesome på att sminka med, fett nice :)

Svar: Tacktack :D
linafoto

Louisefoto

Vackra foton :)

Raghda Harahsheh

så härlig bilder, hos mig blir jag fotosugen, när jag kollar ut igenom fönstret innan jag ska sova, dem jäkla ljusen lockar :D

Elina

Jätte fina bilder!

Lisaaaaa

Sååååå himla fina bilder! Kolla gärna in min blogg! :D http://lisahstrom.blogg.se

Linn

Sjukt snyggt! :)

Emmaholm.se

Dina bilder är fantastiska Lina!

Svar: Tusen tack!!
linafoto

Tilda

Gillar båda bilderna otroligt mycket! Hur har du fått dendär bakgrunden? :O väldigt snyggt i alla fall!

Svar: Bakgrunden är en bild jag fotade med iPhonen för någon dag sedan. Satte in den i Photoshop och använde mig av blandningslägen för att få det snyggt :)
linafoto

Rebecca

Snyggt ! Ser ut som en gudinna verklgien :)

Svar: Haha tack! :)
linafoto

erika

Hjälp vad snygga bilder!

Erika - fotoblogg

Åh så fina bilder! Ser nästan ut som målningar, du är så himla kreativ :)

my

Häftiga bilder!

Matilda

Jag är så kär i den översta bilden, helt perfekt! *-*

Svar: Taack!! :)
linafoto

Linda

Fina bilder!
Jag kan ofta kolla på dina självporträtt och få inspiration och försöka fota egna bilder,du är så duktig på att fota.

Svar: Tack så jättemycket söta Linda! Blir jätteglad :)
linafoto

Rebecka Vigren - Fotoblogg

wow, vilka självporträtt!

Madelene Englund

Riktigt snygga bilder:D

Björn

jag blir inspirerad! Erkänn att låten blir ännu bättre för att du diggar den tröjan hon har på sig i början med stjärnorna på! :) Det var din stil på den!

Svar: Haha nej faktiskt inte. Låten är bra och videon är härlig :D Okej, kläderna är fina de också..
linafoto

Felicia

Grymt snyggt Lina:D

Gelicaangelica

Går en media linje på gymnasiet och älskar dessa poträttbilderna. Det räda håret mot den ljusa bakrunden. Bara wow! KRAM!

Svar: Taack så mycket! Vad glad jag blir :)
linafoto

HannaRaw

Väldigt fina bilder! Gillar din hårfärg :)

lina

bilderna blev ju jättefina! :o

Petronella

Hallå Lina! Skulle du vilja göra ett inlägg där du delar med dig utav självporträtts-tips? Vad man kan tänka på, vad som ser bra ut osv.. Jag tycker alltid att du har så fina självporträtt medans mina är gräsliga.... hahaha! Det vore super fint ju! :D

Svar: Jag har gjort en kurs om hur jag fotar Självporträtt: http://www.coursio.se/sv/linafoto/course/1255 :)
linafoto

David

W-O-W!!! :)