Snart bär det av till USA




Om jag har packat klart? - Nja, men snart!
I tolv dagar kommer jag befinna mig i USA och kommer besöka platser så som Los Angeles, Joshua Tree, Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley, Mammoth Lakes, San Francisco med mera. Dessa platser kommer jag att tillbringa tillsammans med andra fotointresserade som åker med. Det är Emma som har ordnat fotoresan, så vill ni se fler bilder från resan - spana in på hennes blogg också. Det kommer bli mycket bilåkande och såklart mycket fotande eftersom vi åker på en fotoresa! En del hotell har gratis Wifi, så jag ska försöka uppdatera i mån om tid. Vill gärna ha tid att se platser också när man ändå är där. Men jag kommer göra mitt bästa :)

Snart kommer en tjej hit som också ska med på resan. Pouline heter hon och ska sova här några timmar innan vi lyfter med flyget imorgon på morgonen. Spännande och jag ser fram emot resan och hoppas att ni ser fram emot att följa uppdateringarna här på bloggen!
38
Louice

Vad roligt för dig Lina!

Anton

Åhh vad avundsjuk jag är, hoppas det blir en grym resa!!!

Louisefoto

Åh va roligt
Ha en jätte fin resa.

˟ Photospiration

Det var med foto-rseor.se du skulle åka! Precis vad jag trodde, men vågade inte chansa när jag hade så fel om glasögonen och trodde att det var Ray-Ban, haha :D
Men fy vad roligt!! Blev jätteintresserad av den resan när jag såg den i Angelicas blogg så ska bli roligt att titta in på din under resan, ha det förjävla bra nu! :)

Felicia

Ha det så bra på resan nu Lina :)

Cecilia

åh vad roligt!
Själv ska jag med på det nästa år! :)

Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt! Hoppas du får en underbar resa :)

Vanessa Ljundahl

Meeen åh! Vill också till USA! :O Lycko dig! Have a nice trip!

Alice

Åhh vad roligt!!

Fanny

Åh, USA! Ha det bäst! :D

Karin

Whatt?! nääe nu blev jag avundsjuk! ;) hur länge blir ni?

Amanda - vardag,foto,inspo,,tips,tävling,träning,outfits,vlogg

åh vad roligt :D

själv hade jag fått mejl av henne angående alla resor hon ordnat med så skulle ha följt jag med om jag haft råd! :D

Lena

Ønsker deg en riktig god tur! Blir spennende å følge oppdateringene dine fra USA. :)

Jessica

Vilken cool upplevelse det kommer bli! Kul att åka med andra fotointresserade också :D

anonym

Älskar fotografering! Tycker du jag ska fota med canon eller nikon? ska köpa systemkamera;)du är min stora insperation! puss

Viktoria

vilken drömresa!

Silvia

Vilken fin blogg.
Kolla in på min :D

Victoria

Så spännande :)

Raghda Harahsheh

va roligt, ha det jättebra där! :D

Nellie

Åh vad kul! är det första gången? Dt är verkligen jätte spännande där. :)

hildas fotoblogg

Är det samma resa som Angelicka Blick gjorde? :)
Och btw, vilket objektiv har du använt när du har fotat bilden i din header, den på big ben? Tacksam för svar, kram :)

Julia Lindén { foto }

Spännande! Ha det så bra :)

Vendela Nilsson

Gud va kul!

Merima

åh vad kul! :)

David - FOTO

Åhh vad roligt! Hoppas ni får en bra resa!!

David - FOTO

Åhh vad roligt! Hoppas ni får en bar resa!!

alma

ååh är så avis på er, drömresan verkligen!! HA DET SUPERKUL

my

Nej vad roligt :DDD Du som längtat efter USA också :DD Jag saknar USA så himla mycket!! Har varit där tre gånger och förhoppningsvis blir det en till gång i vår :DD

Sarah Moberg

åh vad roligt! sjukt avundsjuk :P

julia johansson

Vad roligt! :)

erika

Nää vad roligt! Väntar spänt på att få höra mer sen! :D

Evve- Normal is boring!

Åh fy fan va kul :DD Jag hoppar med i din resväska (ser ju ut att jag får plats. Ehehe) ;P

Fotograf Annie

Vad roligt :D Hoppas det blir en härlig resa, det verkar bli det, är lite avundsjuk :P

Choi

Åh, önskar jag kunde åka dit jag med. Får väl nöja mig med era underbara bilder

Amanda

Hej, Lina..
Jag har nyss suttis och kollat på alla dina inlägg, från 2009-2013!
Jag fotar, (jag har precis fått morfars gamla system) och jag undrar om du har fler bra tips?

Sedan måste jag bara fråga detta:
Hur blir man lika grym som du?
Jag kollade din ullared haul video idag, då fastnade jag för dig direkt!
Jag skulle kunna sitta här för evigt pch skriva om hur bra du är!
(Men nu är jag snäll och tar det lite kortare iallafall!)
Men jag har suttit sedan klockan sju och bara läst, läst, läst OCH läst lite till ;)
Jag har tagit in, tagit in OCH tagit in lite till ;)
Jag måste säga att din blogg måste vara grymmaren än någons annan! Jag ser faktiskt upp till dig.. Men du har faktiskt gjort din tips väldigt intressanta, och det gör ju att jag gäääärna fortsätter läsa din blogg och dina tips! Skulle vara sjukt kul att träffa dig!!!
Kram!
@mandisenh på instagram!

Juliana

Åhhh gud vad roligt! En riktig dröm resa!

emilia

Låter superhärligt!
Det är alltid svårt att packa när man ska vara borta en längre tid, själv ska jag vara borta i ett år till USA i Florida och snart börjar det bli dags att packa. Jag har ingen aning hur jag ska få med mig allt!

CarinaMoroz

var är leoparda byxorna ifrån?!?!?! ingen vill säga :(

Svar: De är från Egypten :)
linafoto