She hangs onto the train










Model Angelica Blick
Equipment Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 24-105mm f/4L IS USM och Canon EF 85mm f/1.8
71
Ida

Riktigt bra bilder! Gillar också att du valt att fota henne lite underifrån vilket gör att man ännu mer får intrycket av en stark och självständig kvinna (istället för de flesta bilder på kvinnor i media som tyvärr tas ovanifrån för att "förminska").

Joanna

Asså shit vilka sjuka bilder!!! De är jättefina!! Love it! :)

Becca

Alltså Lina, du tar kål på mig. Då är så fantastisk jäkla duktig !

Frida

Riktigt snygga bilder!! :)

Amanda [SPONTAN]

Var var ni någonstans när ni tog de här bilderna? :) Sjukt snygga!

Thea

Woow, vilka effektfulla bilder!! :D

Karin Lygnersjö

Superfina bilder! :)

Fotograf Julia Jonsson

Älskar den första bilden!

Louisefoto

Skit snygga foton Lina

Johan

Bra bilder.

Vendela Nilsson

Grymma bildet!

Maja

Sjukt fina bilder! :)

Jessica

Så fina bilder och så fin Angelica Blick är ^^

Victoria

Så snygga bilder, verkligen uppslag för en tidning.

annayellowbanana

Underbara bilder!

Vickan

Grymt snygga bilder alltså! Du är sjukt duktig! Gillar speciellt första bilden :)

Madeleine Jonsson

Grymt fina bilder!!

Viktoria

helt galet snygga bilder på en snygg brud!

Johanna

riktigt snygga bilder!

Matilda

Fina bilder

Mikkis

Gymma bilder!

Raghda Harahsheh

åh så fina bilderna blev på henne! :D

jeanette

WOW vad du har utvecklats mycket!!! Så snygga, utrycksfulla och proffsiga bilder!!! Duktig du är!!

Sofia

Vilka fantastiska bilder :-)

Ellen (alatariel)

Alltså gud vilka bilder! Bara älskar miljön!! WOW! Och Angelica's outfit är ju bara för snygg! Vill ännu säga att jag verkligen gillar den första bilden, ser ut som om tåget skulle röra på sig! ;)

S A N N A

Otroligt fina bilder :)

aina [fotoblogg]

Ursnygga bilder - som vanligt! ;)

Amanda Persson - Kampen mot mobbning

Grymt snygga bilder :)

★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Sjukt fina bilder, hon är dessutom så galet snygg!! ♥

Kaffehörnan

Vad fina modellbilder

David - FOTO

Grymma bilder!

Linnea

Otroligt vackra bilder! Extra kär är jag i första. :)

M

Fina foton!

alma

ååh så snyggt lina, tredje är helt underbar!!

Alma Bengtsson

Åh Lina, jag blir alltid lika glad när jag går in här! Dina bilder imponerar och inspirerar verkligen mig!
Forsätt med det du gör, du kommer gå långt.
Kram!

my

Superfina bilder Lina!! Älskar den svartvita och sista! :)

Judith

JÄKLAR! Så snyggt!

Amanda

Woha!! Grymt snygga bilder!

Yang~

Sjukt snyga bilder! :D

bea

Jag älskar bilder, så himla duktig du är! :)

KMstyle

grymma bilder!

ida

Ä.L.S.K.A.R bilderna

Josefin Borgman

Jag totalt älskar dessa bilderna! Som jag sagt tidigare, kul att ni fotar ihop! Älskar både din och hennes blogg!

Malin Jonsson

Alltid så snygga bilder! Du och Angelica Blick utgör ett riktigt bra team! :D

Maja

Riktigt snyggt!

julia johansson

Superfina bilder! :)

Emilia

Suveräna! De två översta är jädrans feta och passar jäkla gött ihop. Använder du reflektorskärm? Det är så mycket ljus och mjuka skuggor på henne till och med i motljus. Nice

Johanna L

Sjukt fina bilder!!!! Blir såå inspirerad!!!

Olivia-foto

Den sista bilden var nog favoriten! Håret fladdrade så underbart vackert! :)

Linn

Så sjukt fina bilder! Du inspirerar :)

emelie

WOW vilka snygga bilder !! :D

Jonna

Du är sån sjuk insperation! Så fina bilder!

Anna

Åh, den första bilden!!

Choi

Riktigt underbara bilder

❥Sarah

Helt OTROLIGA bilder, som jag alltid säger :)

Amanda

HALLÅ! :)

Kika gärna in på min blogg, jag har lagt upp en ny video där jag sjunger en låt av Katy Perry!

Gillar ni inte låtarna, nej men då har ni ju en bra blogg framför er iaf ! :)
Lämna gärna spår efter er så jag kan kolla in hos er,

Ses! :)

Juliana

Alltså 4:e bilden..! Jätte fin. :)

eliasholmstrom.forme.se

Åh så snygga!!!

Ellen

Sjukt fina bilder! Du inspirerar verkligen mig!

ctinas

Heerrreeee Lina!!! dör på alla bilder, men speciellt första... waah

Jullan

HERREJÄVLARNS VAD DUKTIG DU ÄR KVINNA! :O DU ÄR HELT JÄKLA GRYM!

olivia ♡ - mode, foto & vardag.

så himla duktig du är!! sjukt fina bilder, du är en stooor förebild! kram

Vicky

sjukt fina bilder!

Fanny

Sjukt snygga bilder!
Aldrig varit inne på din blogg förut, men jag blev grymt imponerad av den och dina bilder så jag kommer absolut fortsätta läsa den nu.

Linda

Lina. Seriöst. Vad. Snygga. Bilder. Här är en stor anledning till varför jag har nominerat dig till "Årets fotoblogg" och jag hoppas att fler har gjort som jag. Du förtjänar titeln med den talang som du har. Och Angelica framför kameran dessutom, INTE DÅLIGT!

Amanda

så grymma!

är sjukt imponerad

MICAELAS

GUUUD SÅ SNYGGA BILDER! Älskar när du och Angelica samarbetar! Blir alltid så grymt resultat!

Amanda Cleréus

Aaah! Jag blir helt hypnotiserad av bilderna, de är så sjukt grymma att jag inte vet vart jag ska ta vägen!! Du är så otroligt skicklig Lina!

Elin

Så grymt bra bilder!

Julia Storm

Du är så duktig! och inspirerar så mycket. tack för det! :)

Celine

Sjukt fina bilder!