Min fredag


Mötte upp Angelica för att åka och fota några snygga outfit-bilder. Så snäll och härlig tjej med grym stil! Bilder kommer upp ikväll eller så tidsinställer jag ett så det kommer upp imorgon bitti.



Moa skickade en Snapchat på morgonen och berättade att hon och hennes pojkvän satt på tåget till Stockholm. Gissa hur glad jag blev? :D Så det blev att träffa dem på eftermiddagen/kvällen. Vi grillade, spelade boule, badminton och kortspel, och jag fick ett getingstick på foten (fy-helskotta-vad-ont). Det blev lite sent så jag sov över där och kom hem för en timme sedan. Har en del att fixa innan jag åker iväg på fotoresa imorgon. Mer om vart det bär av får ni reda på i nästa inlägg :) Är sååå nervös och måste se till att jag har allt fixat!
15
Sara

härliga bilder :)

Vendela Nilsson

Va roligt! Fina bilder :D

Mikaela

Jättefin blogg du har! Ta gärna en titt i min. c:

Frida

Så spännande! ser fram emot nästa inlägg då! ;)

annayellowbanana

älskar bilden på angelica!

Maja

Fina bilder :)

Becca

Åh vad spännande, nu är jag jättenyfiken !

Ellen (alatariel)

Låter som en såå grym och härlig fredag!! ^^ Jätte fina bilder också! :)

Elvira

Var med i våran veckans blogg för att nå våra underbara MÅNGA läsare. För att direkt komma till inlägget så gå till vår kategori tävlingar! Lycka till

Fanny

Låter som om du hade en perfekt fredag! Hoppas din lördag blir lika bra ;) Längtar till nästa inlägg!!

Sofia

Himla härliga bilder :-)

Viktoria

angelica blick har så sjukt fin stil och hon är så otroligt snygg! Skulle verkligen vara en dröm att få fotografera henne.

Juliana

Fina bilder, speciellt den första! :)

LOVISA [ foto & vardag ]

Angelicas still är verkligen så fin!

Amanda

grym bild på angelica!