Redigeringstips - Varmare solnedgång






Photoshop - Photoshoptips - Redigeringstips - Solnedgång - Varmare färger - Varmare solnedgång
20
Carola

va bra tips, måste testa :)

Elsa

Tack! :D

Emma - Pluggar till FOTOGRAF

Superbra tips! Älskar selective color!! :)

elsa

Hej Lina, Elsa heter jag och jag hatar egentligen att göra reklam för min egen blogg på det här sättet.. Men jag har följt din blogg i många år nu och du är en så stor förebild för mig.
Om två veckor börjar jag gymnasiet, och jag har snart inga naglar kvar av mitt nervösa nagelbitande! Jag ber därför om mina läsares egna erfarenheter, tips mm. Kika gärna in och berätta om hur din första tid var..

Stora kramar, hoppas du har en underbar sommar!

Emilia

Att du har en underbar blogg. Så otroligt härlig :)
Kramis

Frida

Roligt med tips! :)

Jessica Skantze

sv; okaj! jo, visste att det var ett matställe i usa men man blir alltid lika glad när man ser någon med en sån tshirt eftersom dom är unika :)
här är en bild på min (ifrån min förra blogg), våra är inte riktigt likadant färgade, dock är min lite överredigerad så färgerna är egentligen klara i verkligheten: http://plumbob.blogg.se/2012/august/sick-and-tired.html

haha ellerhur, visst är killarna underbara!

Madeleine

Vilket bra tips, måste testa! Jättefln bild btw :))

Anna

Du har så bra tips!

Agnesta - fot o teckning

Jag tycker verkligen bilder är lika fn både före och efter x)

Cornelia

Bra tips :)

Amanda [SPONTAN]

Superbra tips :)

Joakim Ekholm

Ska man alltid fota i RAW format? Tacksam för svar! Du är grym :D

Maja

Bra tips!

Björn

Tackar

Anna

Så fina bilder du tar! Önskar jag hade dem talangerna . Lycka till

Fanny

Kan inte du ha en frågestund? Snälla :)

Svar: Bara att fråga något i appen KiK så svarar jag :) heter Linafoto
linafoto

Jennifer

Grymt tips :D

Linnéa Thell Jansson

Går det att använda "selective Coulors" i elements? hittar det inte /:

Webbyrå Stockholm

Bra tips, lite svårt för mig med selektiv färgändringen, osäkert på hur jag vill ha, de finns så mycket val! :)