Höst i Stockholm?





Betyder det här att sommaren är över snart?
Tror jag fick en chock igår när jag såg lövhögar under träden samtidigt som det fall ner gula löv från träden. Vänta lite här. Är det inte juli? Höst redan? Nej det stämmer inte? Lite häftigt ändå att på ett ställe kan man köra höstfotograferingar och på ett ställe bredvid är det fortfarande grönt och där kan man köra sommarfotografering. Egentligen riktigt bra ifall någon skulle vilja ta höstkorten redan nu ;)

Sorry för ett deprimerande slut-på-sommaren?-inlägg. Tror det är ett tag kvar av sommaren ändå :)
40
Tove

Så är det här hemma också, jag tror snarare det är pga brist på regn ;) Men lite deprimerande att bladen "redan" har blivit gula..

Olivia

Även här i Göteborg börjar det bli gult men inte så det ligger högar på gatan :o

Elizabeth

Helt sjukt!

mariekarolina

Här har inga löv fallit än, men regnigt och grått om dagarna :/

julia

fina bilder! gillar hösten.

cecilia

Fina bilder!!!

Frida

Ja usch det kändes lite deppigt faktiskt! :P
Sv: Jag förstår dig, det är inte lätt att hitta jobb här i storstaden, det vet jag själv som är lite halvt arbetslös! :/ Men hoppas de går bra att flytta tillbaka. och en vacker dag kanske du flyttar hit igen! ;)

Daniella 🌙

Himla fint ändå ju!

Amanda

Så fina bilder!

Becca

WHAT, oj !

Svar: På krp finns det gula löv också. Vi får ses snart igen så kan jag fota dig med din kamera (en sån bild jag fotade på Joakim) :)
linafoto

Anna

Här är det grönt överallt!

Jessica - Foto

Åh vad hemskt har sett lite gula träd men inte mycket på marken. Vart hittade du så mycket?

JUNITJEJ

Jag tror det är gula löv, eftersom det är torrt i markerna.

maria

Åh va fina bilder! Lite mysigt med hösten faktiskt! :)

Louice

seriöst? Haha lite coolt ändå men usch vill ju ha sommar liite till även om jag gillar hösten sjukt mycket!

Becka

Så snygg väska, varifrån kan man köpa sån? :D

Patricia

Heh, ser nog ut som om det skulle vara full höst där :P

Peter Daggert

Fina bilder!

Lisette

Härliga bilder!

ellenfelixson

du har så sjukt snygg stil!!

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

VÄNTA VÄNTA VA?!
Känns både bra och dåligt, gillar ju hösten men... efter hösten kommer ju vintern liksom!

Jarina

Åh, höst redan? Fotografernas högtid för fotografering :)

Amanda

Måste bara säga att din blogg är otroligt fin, älskar den nya bilden på dig i headern! :)

natalie

tuffa brallor!

♣ Matilda ♣

Men oj höst??
aja, hösten är mysig. Fin bilder btw! ♥

Agnes

Om det regnar kanske det blir grönt igen x)

Linnea Leppämäki

Träden är bara uttorkade :) Det har ju inte regnat på ett bra tag ;D

Malin Jonsson

Men whaaaaat? Är det redan så mycket löv?

Sarah

Ååh vilka härliga höstbilder! Hos mig har det börjat falla liiite. Men jag fattar inte att de har fallit så mycket som på bilderna :O Det är antagligen tort

Alma

Så fina bilder, jag började fota 2011 och jag fick inspiration av dig!. Så varje gång innan jag ska fota så kollar jag in din blogg först, så jag får tips om bilderna du tar!! älskar din blogg,bästa fotobloggen jag har läst :) kram

Mira

Härlig blogg! kolla gärna in min också, kram (:

S |FOTOBLOGG|

Sv: Klart! du är så begåvad Lina! :) <3

△ ida.

oj! haha. Men väldigt härliga bilder! :'D

Madelen

Hahah, jo men så är det typ hemma hos mig med! Känns väldigt konstigt...

Frida

Jag märkte det igår också! Det ligger gula löv överallt!

Becca

Svar: Jaså, fy sjutton! Haha! Ja, jättegärna !! :D

Annie

Det är antagligen en blandning mellan torka och svampsjukdomar som blir allt vanligare bland träden, särskilt i städerna där bilar kommer från lite var stans med sporer som sitter kvar på bilarna. Träden brukar klara det hyffsat bra ändå, men eldar man inte upp löven, in case of svampsjukdom, så sprids det vidare och kommer igen år på år och anstränger träden.

Maja

Vilka fina bilder!

Emma H

Det är inte för att det är höst snart, utan för att sommaren varit väldigt torr. Träden får inte tillräckligt med vatten och släpper därför sina löv ner till marken. Då inte löven fått något vatten så blir dem gula innan dem faller. Har inget att göra med höst, utan den varma sommaren! SOM KOMMER HÅLLA I SIG! :D

Johanna

Det är Augusti!