Ännu en dag ute på sjön







Idag blev det ännu en tur ut med båten.
Man får passa på när det är fint väder och idag var det riktigt varmt! Jag klagar inte - Att åka båt är bland det bästa som finns och att vara ute en hel dag på sjön och inte titta på klockan är fantastiskt. Perfekt dag! Snart ska jag och mina föräldrar bege oss till syster Therese och grilla där även min andra syster Anna från Dalarna är. Ska bli himla mysigt att träffa henne igen! :)

Här nedan slänger jag upp några bilder från när vi åkte ring.










38
Louisefoto

Vilka härliga foton :)

Sara

gud va härliga bilder :)

JUNITJEJ

Vilka underbara bilder!

Judith

Haha, så goa bilder!

Thea

Åhh vad roligt, skulle också vilja åka ! :D

matilda

Nice. FIna bilder :)

Peter Daggert

Underbara foton!

Frida

Åh så häärliga bilder! Vill också åka båt, det är verkligen det bästa som finns! Roligt att åka ring :D

Emil

Alltså åh! Du får sån himla go energi i dina bilder :)

Mia

Härliga Bilder =)

Becca

Guuuud så underbart !!

alma

ååh va fint, fisheye är så kul!!
sv: tack så jättemycket Lina, vad glad jag blir! :)

Freedomtravel

Vilka härliga perspektiv och bilder! Underbart att vara på vattnet på sommaren! :)

Kaffehörnan

De förstår jag att du trivdes. Fina bilder

Louice

Åh vad roligt! Önska vi hade båt!

Alice

Jätte härliga bilder! :D

Elizabeth

Härligt!!

Penny

hahah sista bilden var ju lätt grymmast!;)

erika

Helt ljuvliga sommarbilder! :D

Bella

Vilket objektiv använder du? :D

Svar: De första bilderna med Samyang 8mm f/3.5 Fisheye och de andra med Canon EF 70-200mm f/4L USM tillsammans med Canon EOS 7D :)
linafoto

Therese

Gud vilka härliga bilder! :)

Pontus Granlund

Riktigt fina bilder som vanligt! :)

LORISSA LOVEBOMB

Underbart! Jag tänker på låten "I'm on a boat" ;)

Kolaco

Hej!
Undrar vilket fisheye objektiv du använder? Och vet du var man kan köpa billiga fisheye objektiv? Vet inte riktigt vart jag ska leta :)
Kram

Anonym

Verkligen jättehärliga bilder. Men min fråga är, om du kan vida hur du gjorde din header. Den är ju bara för cool. Skulle vara underbart om du kunde visa. Älskar din blogg och dina foton. Kram

Anonym

Oj förlåt, de va jag som kommenterade den över. Såg inte vad det stog ovanför, hehe. :)

minea

Du borde fortsätta med vardagsbilder, de är så fina!!!

Felicia

Jag tävlar ut två "goodiebags" på min blogg just nu, kika in och var med!

Anna

Haha åh vad härliga bilder!

S |FOTOBLOGG|

Du är grym lina! keep up the good work! Ser hur du utvecklas hela tiden in fotografi och det är jätte roligt!

Diman Dilir

härliga bilder:)

Sarah Persson

Jäklar vad härliga bilder! Och somriga förstås! :)

Marie

Är det i Vänern ni åker? För när jag var i sommarstugan och badade såg jag några som åkte sån där ring, kanske kan vart ni? :D

Amanda [SPONTAN]

Älskar bilderna, de utstrålar verkligen glädje!

Olivia

haha gud vad härliga bilder! :D Ser så grymt kul ut, måste erkänna att jag blir lite avundsjuk ;P

Sofie

Meen va härligt det ser ut :D Jättefina bilder!

my

Vill också ha ett fisheye, blir så häftiga bilder!